پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

بیوگرافی استاد هادیان فرد شیمی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3/5 - (2 امتیاز)

میدانستید استاد هادیان فرد پزشک است؟ میدانستید که برحسب علاقه و توانایی که در تدریس دارد به تدریس شیمی در مجموعه های آنلاین و حضوری میپردازد؟ در بیوگرافی دکتر هادیان فرد کسب رتبه 28 کنکور تجربی سال 1394 هم ثبت شده است! درباره سطح کلاس ها و شرایط برگزاری و ثبت نام آنها هم در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد اما اگر فقط میخواهید بدانید که استاد هادیان فرد شیمی ماز خوب است یا نه :

بله استاد هادیان فرد استاد خوبی است که شیمی کنکور را در سطح بالایی تدریس میکند. فرشاد هادیان فرد شیمی ماز را تخصص کار خود قرار داده است و سایر آموزشگاه ها و پکیج های آنلاین کنکور از توانایی های ایشان بهره مند نیستند.

علاوه بر تدریس فوق العاده ای که طبق نظر دانش آموزان کلاس شیمی هادیان فرد از ایشان دیده شده است، تالیف جلد های مختلف کتاب کمک درسی شیمی در انتشارات خیلی سبز، گاج، قلمچی و .. نیز در رزومه ایشان بسیار برجسته است.

با تیم مشاوره تحصیلی آکو همراه باشید تا با تحلیل کلاس های شیمی استاد هادیان فرد و بررسی نحوه تدریس ایشان باتوجه به سطح درسی و شرایط تحصیلی خودتان بهترین استاد کنکور را انتخاب کنید.

بررسی کلاس های استاد هادیان فرد شیمی ماز

در بررسی کلاس های هادیان فرد شیمی به این نتیجه رسیدیم که در اکثر مباحث شیمی کنکور سطح تدریس بالا و بسیار موثر در یادگیری بوده است. تست های زیادی در کلاس های شیمی استاد هادیان فرد حل میشود و این سوالات عموما از سطح بالایی برخوردارند. تا اندازه زیادی میتوان ایده ها و سطح سوالات کنکور 1402 و سال های قبل را در ایده های تست های حل شده دید.

اما نمیتوان ادعا کرد که فرشاد هادیان فرد شیمی ماز باعث میشود کنکور را صد بزنی چون برای صد زدن شیمی کنکور باید تست هایی با حداقل یک قدم سخت تر از سطح کنکور را حل کرد . در کلاس های هادیان فرد این نکته مشاهده نشده است.

تدریس استاد هادیان فرد بر اساس کتاب درسی است و میتوان گفت که کمتر پیش می آید مطالبی را خارج از کتاب درسی آموزش دهد. هرچند این نشان دهنده کمبود اطلاعات یا نداشتن تسلط روی شیمی نیست بلکه هادیان فرد به عنوان دانش آموخته رشته پزشکی از دانشگاه شیراز راه موفقیت را در کتاب درسی میداند.

استاد هادیان فرد علاوه بر تدریس شیمی، تالیف کتاب های کمک درسی و مشاوره کنکور تجربی، در طراحی سوالات شیمی آزمون های آزمایشی ماز، قلمچی و خیلی سبز نیز به عنوان یکی از اعضای تیم فعالیت میکند که خود افتخار بزرگی است و کمتر کسی است که بتواند هر سه مجموعه را به صورت همزمان کنترل کند!

از آنجایی که مجموعه ماز از ابتدا توسط یک تیم از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده است، احتمال میرود که کلاس های شیمی استاد هادیان فرد به صورت افتخاری و به عنوان یکی از اعضای بنیان گذار این مجموعه برگزار میشود و به همین دلیل هم هست که کلاس های فرشاد هادیان فرد فقط در کلاس های آنلاین ماز برگزار میشود و با مجموعه دیگری همکاری نمیکند.

کلاس های هادیان فرد شیمی ماز بسیار با کیفیت هستند ولی استاد از نظر اخلاقی تند و کمی هم بی پروا شناخته شده اند که خب همه دانش آموزان نمیتوانند با روش خاص این استاد در زمینه رفتار با دانش آموزان کنار بیایند.

دکتر فرشاد هادیان فرد شیمی ماز

نظر دانش آموزان درباره کلاس های شیمی هادیان فرد

کلاس های شیمی هادیان فرد واقعا پر طرفدار است اما مشکل اساسی کلاس های او تعامل کم با دانش آموزان است . فرشاد هادیان فرد در تدریس انسان خودخواهی است و از آنجا که مطمئن است همه نکات لازم را به دانش آموز گفته است یا قرار است در ادامه تدریس بگوید، کمتر به دانش آموزان اجازه صحبت میدهد و این یکی از علت های تکراری شدن و زده شدن دانش آموز از کلاس میشود.

هرچند شوخ طبعی استاد هادیان فرد در ویدئو های نمونه تدریس ایشان نیز کاملا مشخص است و هادیان فرد شیمی را با همین شوخی ها است که برای بچه ها شیرین میکند.

باوجود متکلم وحده بودن تدریس هادیان فر شیمی ماز، بازهم دانش آموزان به سطح کلاس را خوب دانستند و به نزدیکی تدریس استاد هادیان فرد به سوالات کنکور تقریبا نمره کامل داده اند.

به طور کلی کلاس های استاد فرشاد هادیان فرد از نظر دانش آموزان برای بچه های ضعیف تر مناسب نیست و بچه هایی که سطح شیمی شان متوسط رو به بالا باشد میتوانند در کلاس های شیمی استاد هادیان فرد خود را تا 40 درصد بالا بکشند و اگر واقعا سطح بالا باشند خودشان را به صد برسانند.

قیمت و ثبت نام کلاس های فرشاد هادیان فرد شیمی

داوطلبان نسبت هزینه به کیفیت کلاس های فرشاد هادیان فرد شیمی را خوب دانسته اند و به آن امتیاز 7 داده اند. این دانش آموزان معتقدند اگر میتوانستیم کلاس های شیمی هادیان فرد را جداگانه تهیه کنیم خیلی بهتر بود و نمی ارزد که برای یک استاد خوب همه پکیج را خریداری کنیم اما خب با این حال، به ویژه بچه های تجربی که کلاس های زیست آرش مبین خیابانی را میپسندند و با ریاضی اساتید ماز نیز مشکلی ندارند ، ثبت نام کلاس های هادیان فرد شیمی را مقرون به صرفه میدانند.

برای ثبت نام کلاس های فرشاد هادیان فرد حتی با قیمت پایین تر از سایت اصلی ماز که حدودا 8 میلیون تومان برای پکیج های الماس هستند، میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو وقت مشاوره انتخاب رشته خود را با مشاوران ما رزرو کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. استاد هادیانفرد عالی هستن
    اصلا هم خشن نیستن ایشون خیلی با انرژی و پرانگیزه اند

  2. بنظرم در انتخاب ایشون شک نکنین. سرعت حل مسائل آدم رو چن برابر میکنه ایشون با روش های مفهومی و اصولی نه تکنیک های مسخره ای که روی یه سوال جواب میدن رو صد تای دیگه نه. ضمن اینکه دید آدم رو گسترش میده طوری که دانش آموز میتونه خودش به عنوان طراح فکر کنه و سوال طرح کنه. من که راضی بودم صد درصد از کلاسشون

  3. واقعا فوق العاده بود کلاس ایشون همه‌چیز بر مبنای مفاهیم در یک کلام بهترین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا