پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 161 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو تست 161 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم. با بررسی تست 161 زیست شناسی نکات مهم آن را هم می گوییم.

تست 161 زیست شناسی درجه سختی کمی دارد . اگر بخش مربوطه را در کتاب درسی سال دوازدهم خوانده باشید , زمان کمی را هم برای پاسخ به این تست نیاز دارید.

از آن جایی که زیست یکی از دروس اصلی است و درصد آن در رتبه کنکور تاثیر خیلی زیادی دارد. دانش آموزانی که برای رتبه بالا در کنکور برنامه ریزی کرده اند اهمیت زیادی به این درس می دهند.

راه کارهای زیادی وجود دارد تا یک مطالعه کامل و مفیدی داشته و همه جنبه های زیست شناسی را هم مرور کرده باشید.

یکی از این راه کارها , مطالعه بودجه بندی هر بخش زیست شناسی در کنکور سال های اخیر است. برای مثال در کنکور تجربی 1401 از زیست سال دوازدهم 16 سوال طرح شده که 32 درصد مباحث کتاب را هم در بر گرفته.

بودجه بندی کنکور تجربی , به طور کامل درصد دروس عمومی و خصوصی را مشخص کرده و تعداد سوالات هر بخش را هم گفته است.

چرا تست 161 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

همان طور که گفتیم حل این تست تقریبا ساده است. اما این دلیل نمی شود که تست کم اهمیت یا کم ارزشی باشد. تست های کنکوری چه ساده باشند چه سخت در هر حال مهم هستند. چون حتی امکان تکرار مجدد آن ها در کنکور بعدی وجود دارد.

ممکن است عینا سوال کنکورهای قبلی در آزمون بعدی به چشم نخورد اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که ایده طراح سوال همان ایده قبلی بوده است.

و جالب است بدانید که اتفاقا دروس مهمی مثل ریاضی و فیزیک قابلیت تکرار زیادی هم دارند. پس تمام تست های کنکوری را جدی بگیرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط به تست های یکی دوسال اخیر بسنده نکنید. تست های قدیمی تر را هم حتما در مطالعه درسی خودتان قرار بدید.

اگر می خواهید یک مطالعه درسی با برنامه ریزی دقیق داشته باشید از مشاوران تحصیلی آکو کمک بگیرید.

برای سوال ها و تست های ساده و سخت سال های قدیمی تر در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا