پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تعطیلی گاج به علت سوالات تحریک آمیز در آزمون ها تکذیب شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۲/۵ - (۱ امتیاز)

در آخرین خبری که درباره آزمون های آزمایشی گروه آموزشی جوکار منتشر شد، تعطیلی گاج اعلام شده است و ظاهرا این مجموعه درحال طی کردن روند قانونی در این زمینه است. میگویند مجموعه آموزشی گاج در آزمون های سال گذشته خود از ابیات زیر در ادبیات استفاده کرده است که مقدمات ممنوع الفعالیت شدن این مجموعه را فراهم کرده است. یکی ابیاتی که این مجموعه ظاهرا به صورت تعمدی استفاده کرده است را در ادامه میخوانید:

پافشاری پی حق خود اگر ملت داشت مال او غارت یک دسته عیاش نبود

پول تصویبی مجلس نبد از ماه به ماه گرد آن کهنه حریف این همه کلاش نبود

معنی دولت قانونی اگر این باشد نامی از دولت و قانون به جهان کاش نبود

آزمون های آزمایشی گاج را بخاطر این سوالات تحریم کرده اند

البته هنوز پایان قضایای این مجموعه با دولت مشخص نیست ولی باتوجه به اینکه بودجه بندی ازمون های سالیانه گاج منتشر نشده است و ما فقط بودجه بندی آزمون های تابستان گاج را در اختیار داریم، احتمال دارد این مجموعه برای ادامه فعالیت خود با مشکل مواجه شده باشد!

همه مجموعه های برگزار کننده آزمون های آزمایشی حتی مجموعه های خیلی سبز و سنجش که برای آزمون هایشان خیلی فاصله میگذارند، بودجه بندی خود را تا پایان سال ۱۴۰۳ و برای کنکوری های سال آینده منتشر کرده اند و اینکه گاج از همه عقب مانده است احتمالا دلیل خاصی دارد!

تعطیلی گاج تبلیغ است یا حقیقت؟

واقعا هنوز هیچکس نمیداند که خبر ممنوعیت گاج حقیقت دارد یا فقط برای تبلیغات بیشتر و جلب همدلی و حمایت دانش آموزان از طرف خود مجموعه پخش شده است! هرچند که خبرگزاری های معتبری درباره ممنوع شدن فعالیت گاج به عنوان یک انتشارات و برگزار کننده آزمون های آزمایشی خبر داده اند اما بعید نیست که گاج برای پر طرفدارتر کردن خودش این اخبار را آن هم درست در زمانی که داوطلبان برای کنکور شروع میکنند و دنبال بهترین آزمون های آزمایشی میگردند منتشر کرده باشد.

در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۲ گروه آموزشی جوکار اعلام کرد که این یک کار تبلیغاتی و دروغ کذب بوده است و مجموعه گج با قدرت به انتشار کتاب های کمک آموزشی، برگزاری آزمون های آزمایشی و سایر فعالیت های آموزشی خود پرقدرت ادامه میدهد. برخی این حرکت مجموعه گاج را مسخره کردن داوطلبان و سازمان سنجش میدانند و معتقدند که البته نمایانگر بی کفایتی مسئولان وزارتخانه ای آموزش و پرورش نیز هست. در این باره گفته میشود:

وزارت آموزش و پرورش به عنوان تاثیر گذار ترین وزارتخانه در سرنوشت جوانان آینده کشور حتی توان مقابله با واحد آزمون یک انتشارات را هم ندارد بعد با غرور، سخن از تعطیلی گاج می گوید!

اطلاعیه تکذیب تعطیلی گاج

احتمال میرود خبر از ابتدا دروغ و برای جذب مخاطب بوده به ویژه اینکه در چند آزمون آخر جامع گاج مثل آزمون ۲ تیر ۱۴۰۲ گاج یا آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ گاج به عنوان آزمون های جامع و شبه کنکور، تعداد داوطلبان به شدت کاهش یافته بود و بیشترین تعداد داوطلبان به سمت آزمون های جامع سنجش و آزمون های قلمچی متمایل بودند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا