پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مجله خبری آکو از تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 می گوید. مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۰ تا پایان روز جمعه اول بهمن تمدید شد.

تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400

به نقل ا سخنگوی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تا پایان روز جمعه، اول بهمن خبر داد. زرین آمیزی گفت: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد که از روز دوشنبه آغاز شده بود، تا روز جمعه اول بهمن تمدید شد. ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه و مندرجات آن ، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش کشور: متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

در خبر تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا