پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 تا 3 روز دیگر!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس ناپیوسته را دارند شاهراه اصلی است. درست مثل کنکور سراسری که بعد از آزمون مهلت انتخاب رشته برای آن در نظر گرفته میشود، برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد نیز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ، مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 برای کد رشته محل های امتحانی در وبسایت رسمی سازمان سنجش وجود خواهد.

اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد 1402 پیش از پایان روز سه شنبه 16 خرداد 1402 که به عنوان آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402 در نظر گرفته شده بود، در وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

مطابق این اطلاعیه مهلت انتخاب رشته ارشد 1402 تا روز شنبه 20 خرداد تمدید شد و داوطلبان میتوانند برای وارد کردن کد رشته محل های مورد نظرشان به تفکیک دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام نمایند.

داوطلبانی که میخواهند برای دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور اقدام کنند میبایست نسبت به پرداخت هزینه جداگانه برای ثبت کد رشته محل ها اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 یعنی فرصت بیشتر برای موفقیت!

نکته جالبی که درباره کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد این است که برعکس کنکور سراسری کارشناسی، خیلی نکات واضی درباره انتخاب رشته آن اعلام نشده است و به علت تنوع گرایش ها و کمبود اطلاعات دقیق درباره نحوه قبولی و رتبه مورد نیاز برای هر دانشگاه و رشته داشتن مشاور برای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از واجبات است!

ضمنا در اطلاعیه تمدیدمهلت انتخاب رشته ارشد 1402 اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد نیز اضافه شد که دارای کد رشته محل های جدید در برخی گرایش ها و اصلاح برخی دیگر بود. سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که داوطلبانی که تا تاریخ 16 خرداد 1402 انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402 خود را تکمیل نموده اند میتوانند تا 20ام نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام نمایند و براساس اصلاحیه جدید اولویت بندی های جدید خود را وارد کنند.

دانلود اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد 1402

اگر بعد از تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد 1402 تصمیم به شرکت در رقابت آموزش عالی گرفته اید، تیم مشاوران آکو میتوانند در موفقیت برای قبولی در کنار شما باشند. کافی است برای رزرو وقت مشاوره با شماره 02633408944 تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره پکیج های انتخاب رشته ارشد و جلسات تکی مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کسب کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا