پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون جامع سازمان سنجش 25 فروردین 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.5/5 - (4 امتیاز)

آزمون 25 فروردین 1402 سازمان سنجش اولین مرحله آزمون جامع سازمان سنجش است که مطابق روند هرساله بسیار مورد توجه داوطلبان کنکور بوده است. شاید این قانون نانوشته که همه کنکوری ها یا حداقل آنهایی که به رتبه برتر شدن اهمیت میدهند باید در سه مرحله آزمون های جامع سازمان سنجش شرکت کنند، جالب ترین اتفاقی باشد که در مسیر کنکور می افتد.

به هرحال تعاونی سازمان سنجش به صورت ماهیانه تا کنکور سه آزمون جامع برای کنکوری ها دارد که گفته شده بیشتری شباهت را به سوال های کنکور خواهد داشت. راست و دروغ این باور را نمیتوان چندان مشخص کرد چون سوالات آزمون های سازمان سنجش خیلی در فضای مجازی درز نمیکند.

اما در سال 1402 و مهلت ثبت نام آزمون جامع مرحله اول سنجش به علت استقبال زیاد داوطلبان ثبت نام تا ساعت 14 روز دوشنبه 14 فروردین 1402 تمدید شد و داوطلبان میتوانند برای ثبت نام به سایت تعاونی سازمان سنجش مراجعه کنند.

برای آموزش نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سازمان سنجش کلیک کنید.

آزمون جامع سازمان سنجش 25 فروردین 1402

باوجود زمزمه های برگزاری آنلاین کنکور اما همچنان برگزاری آزمون های آزمایشی به صورت حضوری به قوت خود باقی است. و ظاهرا تعاونی سازمان سنجش با بیشترین تعداد مخاطب در آزمون های جامع قصد ندارد آزمون 25 فروردین 1402 سازمان سنجش را غیرحضوری برگزار کند.

این تعاونی برگزار کننده آزمون های آزمایشی نه تنها آزمون حضوری برگزار میکند بلکه برای ثبت نام دانش آموزان تا 14 فروردین 1402 وقت اضافه تعیین کرده است. شاید انداختن نگاهی به سوالات و پاسخ های آزمون های جامع کنکور 1401 برای آمادگی برای آزمون و بی شک آمادگی برای کنکور تیر 1402 خالی از لطف نباشد.

آزمون جامع سنجش 26 فروردین 1401آزمون جامع 27 خرداد 1401 سازمان سنجش
آزمون 30 اردیبهشت سازمان سنجشآزمون 16 اردیبهشت 1401 سازمان سنجش
آزمون جامع 25 فروردین 1402 سنجشآزمون 15 اردیبهشت 1402 سنجش

براساس بودجه بندی آزمون های آزمایشی سازمان سنجش، این آزمون های جامع درست براساس بودجه بندی کنکور سراسری بوده و به همین دلیل نزدیکترین نتایج را از نظر درصد به کنکور سراسری خواهد داشت.

به هر صورت اگر موفق به ثبت نام در اولین آزمون جامع سنجش یعنی آزمون 25 فروردین 1402 سنجش نشدید میتوانید فایل پی دی اف سوالات و پاسخنامه آن را در وبسایت مشاوره تحصیلی آکو دانلود کنید و مطابق آخرین اعلامیه این سازمان تا 10 روز قبل از برگزاری آزمون یعنی حدودا تا پنجم اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام دارند.

شرایط و مهلت ثبت نام آزمون جامع سازمان سنجش

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش به صورت انلاین و از طریق وبسایت تخصصی تعاونی سازمان سنجش به راحتی انجام میشود. برای ثبت نام از طریق وبسایت تعاونی سازمان سنجش روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک مستقیم ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

هرچند که این روز ها روش های بسیار دیگری از طریق وبسایت های طرف قرار داد شرکت تعاونی آموزش کارکنان سازمان سنجش برای ثبت نام اعلام شده است که داوطلبان میتوانند با شماره گیری رایگان کد به صورت ستاره(*) 6655 ستاره (*) 72249 مربع(#) و انتظار برای تماس از طرف مسئولین ثبت نام آزمون های جامع سنجش با شماره مربوطه ثبت نام خود را انجام دهند.(#72249*6655*)

همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آزمون های آزمایشی سنجش و نحوه ثبت نام آنها دفترچه راهنمای آزمون های آزمایشی سازمان سنجش را دانلود کنید و یا به مقاله زیر درباره نحوه ثبت نام آزمون های سنجش مراجعه نمایید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا