پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردو و پانسیون مطالعاتی

ثبت نام پانسیون مطالعاتی و اردو نوروزی آغاز شد!

ثبت نام اولیه اردو مطالعاتی و دریافت اولین برنامه مشاوره ای

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

ثبت نام پانسیون مطالعاتی و اردو نوروزی آغاز شد! پانسیون‌مطالعاتی دخترانه در کرج لازم داری؟ دنبال اتاق مطالعه در کرج میگردی؟ آیا اردو مطالعاتی رو راه نجات خودت از این شرایط میدونی؟ برای شروع درس خواندن برای کنکور تیر نیاز به انگیزه داری؟ بهترین اتفاقی که میتونست برات بیوفته امروز روبه روته! تو نیاز به یک مشاور داری و یک فضای مناسب برای درس خواندن مولفه بعدی برای موفقیتت هست. مراحل استفاده از پانسیون و بهترین شرایط ثبت نام اردو مطالعاتی را به تفکیک پانسیون شبانه روزی و اردو نوروزی در ادامه توضیح داه شده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره تماس 02633408944 با پشتیبانان ما برای ثبت نام اولیه در بهترین مرکز اجاره اتاق مطالعه در کرج در ارتباط باشید.

ثبت نام پانسیون مطالعاتی دخترانه برای کنکور

ثبت نام پانسیون مطالعاتی دخترانه برای کنکور 1402

کنکور 1402 نزدیک تر از رگ گردن شده و شاید خیلی از شما ها هنوز خیلی جدیش نگرفتید! شاید یکم ناامید شده باشی یا فکر کنی دیگه شروع کنکور از مهر و آبان یا بدتر حتی بعد از امتحانات ترم اول دیگه بی فایده است. قبل ازینکه ناامید بشی زندگینامه رستگار رحمانی رو بخون! اون کسی بود که با دیپلم ریاضی و از بهمن ماه بعد از تموم شدن خدمت سربازیش برای کنکور 88 تلاش کرد و تونست به اعجوبه کنکور تبدیل بشه!

در زندگینامه رستگار میخونی که او از بهمن ماه که برای کنکور شروع به درس خوندن کرد، در یک انباری کوچک در خانه شان بدون هیچ مزاحمتی درس خواند و حتی برای غذا خوردن هم خارج نشده! او انگیزه و البته اتاق مطالعه مناسبی داشته! پس تو چرا در همین شرایط نتونی رتبه بشی؟

پس برای رتبه برتر کنکور شدن اول از همه مواد اولیه اش رو فراهم کن. اگر میتونی فضای مطالعه مناسب برای درس خواندن فراهم کنی و توی خونه درس بخونی خیلی خوبه اما اگه به هر دلیلی نمیتونی ما میتونیم پانسیون یا اتاق مطالعه در کرج برای شما فراهم کنیم. مجوز داریم و با حضور چندین مشاور تحصیلی متخصص این کار رو میکنیم.

چرا حضور مشاور در پانسیون مطالعاتی دخترانه امون اهمیت داره؟ چون دانش آموزان تحت فشارند و مشاور وظیفه داره در این فشار شاگرد رو توی مسیر موفقیت نگه داره! در پانسیون کنکور دختران 17 یا 18 ساله ای هستن که در هیجانی ترین روزهای ممکن زندگیشون باید یه گوشه بشینن و زندگیشون رو توی چندتا کتاب تست و کلاس تقویتی خلاصه کنن!

پس در این شرایط کوچکترین کاری که ما به عنوان بلد راه میتونیم براشون بکنیم اینه که فضای مطالعه مناسب، انرژی مثبت و انگیزه کافی و یک برنامه ریزی منسجم در اختیار دانش آموز قرار بدیم. حالا این شرایط رو میتونیم با پانسیون مطالعاتی دخترانه فراهم کنیم یا استفاده از اردو آنلاین رو جایگزینش کنیم. استفاده از اردو نوروزی هم راهکاریه که برای تعطیلات نوروز میتونیم در نظر بگیریم.

پانسیون شبانه روزی و اتاق مطالعه در کرج

پانسیون یعنی یک محیط نسبتا بزرگی که دارای میز و صندلی های مناسب مطالعه است. در این محیط باید نورپردازی مناسب، تهویه، سکوت کافی و شرایط برای عمل به برنامه ریزی های درسی وجود داشته باشد. شبانه روزی بودن یا نبودن پانسیون نیز برای ثبت نام اهمیت دارد. شاید مسیر منزل تا پانسیون مطمئنی که انتخاب میکنید خیلی نزدیک نباشد و رفت و آمد برای شما فقط هدر رفتن زمان حساب شود.

پانسیون مطالعاتی در کرج

البته ویژگی های گفته شده نه تنها برای ثبت نام پانسیون مطالعاتی اهمیت دارد، بلکه برای انتخاب اردو نوروزی یا اردو آنلاین نیز باید به داشتن شرایط مناسب توجه کافی را داشته باشید. البته قیمت پانسیون نیز بی شک یکی از نکات مهم برای ثبت نام است! اگر در پانسیونی که انتخاب کرده اید، محیط عمومی و به حالت کتابخانه برای کنکور است، قضیه متفاوت است اما اگر دنبال اتاق مطالعه در کرج به صورت اختصاصی برای یک دانش آموز هستید ، با دپارتمان خصوصی آموزشگاه پرسا از طریق شماره 02633406346 ارتباط برقرار کنید.

  • نورپردازی مناسب: کمبود نور باعث سردرد و زیاد بودن نور باعث خستگی زودرس چشم میشود.
  • تهویه مناسب: بسیاری از داوطلبان کنکور فکر میکنند ده دقیقه دوش گرفتن باعث هدر رفتن وقتشان میشود(عجب!) یا در شرایط بدتر، محل تغذیه و درس خواندنشان را یکی میکنند و همین باعث ایجاد بوی نامطبوع و ایجاد شرایط نامناسب درس خواندن میشود.
  • سکوت و تمرکز: درست است که بهترین حالت درس خواندن تمرکز در شرایط نامطلوب است و مشاور های کنکور به دانش آموزان تکنیک های درس خواندن در سر  صدا را آموزش میدهند، اما داشتن حد معقولی از سکوت برای ایجاد تمرکز در پانسیون و اتاق مطالعه ضروری است.

پانسیون شبانه روزی برای کنکور یا اردو مطالعاتی روزانه

پانسیون شبانه روزی بهتره یا روزانه؟ اگر دنبال پانسیون در کرج هستید و خودتان هم ساکن کرج هستید، شبانه روزی بودن یا نبودن محوطه تحصیلتون در طول سال زیاد فرقی نمیکنه. شاید محوطه خوابگاهی و تغذیه داشتن برای دوران مطالعه عید نوروز اهمیت بیشتری پیدا کنه چون احتمالا خانواده شما در کرج نباشن و نیاز به یک محیط مطمئن داشته باشید که در این باره در بخش اردو نوروزی شبانه روزی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اما اگر ساکن کرج نیستی و دنبال بهترین پانسیون مطالعاتی در کرج هستی باید پانسیون شبانه روزی رو انتخاب کنید. این انتخاب هوشمندانه علت هایی داره. اولا امنیت دانش آموز در روزهای تحصیل، آشنا نبودن با محیط برای رفت و آمد و هزینه های اضافی برای حمل و نقل را میتوان دلایل اصلی برای انتخاب پانسیون شبانه روزی است. البته یک راه دیگر هم استفاه از پانسیون یا اردو آنلاین مطالعاتی است.

اردو آنلاین برای کنکوری ها

اردو آنلاین برای شهرستانی هاست! برای دوستانی که حضور آنها در پانسیون غیرممکن است یا عزیزانی که پانسیون مطالعاتی دخترانه پرسا را به جهت امکانات بالایی که دارد به عنوان بهترین پانسیون پسندیده اند اما چون پسر هستند، امکان مطالعه در این مرکز را ندارند.

پانسیون مطالعاتی و اردو آنلاین

در پانسیون آنلاین مطالعاتی پرسا شما اصلا حس نمیکنید که در محیط مطالعه حضور ندارید و با پشتیبان اختصاصی که دارید انگیزه درس خواندن بیشتری خواهید داشت و تعهد به برنامه درسی را برای شما تضمین میکند.

درباره نحوه برنامه ریزی درسی کنکور بخوانید.

اردو نوروزی برای عید سال کنکور

عید نوروز فرصت طلایی برای داوطلبان عقب مانده و یک سکوی پرتاب برای داوطلبان قوی تر است. یک داستان قدیمی اما بسیار آموزنده درباره دوران طلایی عید را برایتان بازگو میکنم. علت اینکه مایکل شوماخر اعجوبه ای در رانندگی با سرعت زیاد بود، به گفته خودش این بود:

من در پیچ های تندی که همه رقبایم سرعتشان را کم میکردند و از ترس چپ شدن پدال گاز را فشار نمیدادند، سرعتم را بیشتر کردم و در همین نقاط از جلویی ها سبقت گرفتم.

14 الی 16 روز تعطبلات عید نوروز هم دقیقا همان پیچ تند مسیر رسیدن به هدفتان در کنکور است. به خیال اینکه یک روز یا دو روز استراحت میکنم و بعد با نیروی بیشتری ادامه میدهم نباشید! اگر رتبه های برتر کنکور 1401 این فکر را میکردند، شاید رتبه خوبی میگرفتند اما رتبه یک نمیشدند!

استفاده از اردو نوروزی یکی از همین روش های بیشتر کردن سرعت در مسیر پر پیچ است. مشاوره برنامه ریزی شروع کنکور از عید و آزمون های آزمایشی نوروزی میتوانند در نقش توربو شارژ های ماشین کنکور شما عمل کنند.

اردو نوروزی مجموعه آموزشی پرسا در تمام روز های عید به ارائه خدمات مشاوره تحصیلی میپردازد و این خدمات در اردو نوروزی کنکور تیر 1402 شامل موارد زیر است:

  • ارائه فضای مناسب مطالعه متناسب با استاندارد های ذکر شده
  • ارائه مشاوره برنامه ریزی برای شروع صفر کنکور از عید و یا جمع بندی دروس از عید
  • تهیه غذا برای داوطلبان متقاضی
  • شرایط امن و مسئولین پیگیر برای اطمینان از ساعات حضور و غیبت دانش آموزان

قیمت اردو مطالعاتی نوروز

برای سال گذشته هزینه دو هفته اردو مطالعاتی نوروز در آموزشگاه پرسا کرج برابر دو میلیون تومان بود. اما برای اردو نوروزی سال جدید آموزشگاه پرسا نیاز است با تیم مشاوره آکو تماس برقرار کنید. درصورتی که درباره تفاوت پانسیون و کتابخانه برای کنکور و شرایط مطالعه و برنامه ریزی برای عید نوروز کنکور سوال دارید میتوانید از طریق سایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو و یا کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی تیم مهندس حاج کرم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا