پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ از آبان ۱۴۰۲

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سال گذشته کنکور دی ماه را داشتیم و ثبت نام آن در آبان ۱۴۰۱ شروع شد و امسال باوجود تغییرات جدید کنکور و برگزاری مرحله اول کنکور ۱۴۰۳در اردیبهشت ماه، سازمان سنجش همچنان بر ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ از آبان ماه امسال تاکید دارد. پور عباس رئیس سازمان سنجش درباره کنکور ۱۴۰۳ گفته است:

فرآیند برگزاری کنکور ۱۴۰۳ از منظر داوطلب و سازمان سنجش آغاز شده و هیچگونه تغییری در روند برگزاری کنکور ۱۴۰۳ را نخواهیم پذیرفت.

شاید این اصراری که برای ثبت نام زود هنگام کنکور مرحله اول ۱۴۰۳ دارند مقاصد مالی داشته باشد(به هرحال یک میلیون و خورده ای داوطلب حدود ۱۵۰هزار تومان بیخود و بیجهت بپردازند، کم نیست!) اما به هرحال شرایطی است که همه داوطلبان باید رعایت کنند!

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور مرحله اول ۱۴۰۳ مثل هر سال است و البته این کنکور نیازی به کد سوابق تحصیلی ندارد. اما بچه های دهم و یازدهم حواسشون باشه که از همین امسال قراره سوابق تحصیلی شون برای کنکور محاسبه بشه!

یادتون نره که اگر میخواهید برای کنکور ۱۴۰۳ ثبت نام کنید، حتی اگر سوابق تحصیلی مرتبط دارید، به فکر ترمیم معدل باشید. چون تراز کنکور ۱۴۰۲ نشان داد که حتی بچه هایی که سال های قبل از ۱۴۰۲ در امتحانات نهایی ۲۰ هم گرفته بودند، تراز بالای ۹۰۰۰ به آنها داده نشد!

خب باتوجه به تاثیر ۵۰درصدی امتحانات نهایی در کنکور امسال بی شک برای قبولی در رشته خوب باید این عدد را به بالای ۹۰۰۰ رساند وگرنه همه زحماتتان برای کنکور،پر!

ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ را از طریق سایت سنجش انجام بدید

یادمان هست که همان سال گذشته و قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۲ وقتی داشتند تغییرات کنکور ۱۴۰۲ رو اعلام میکردند، در یک اعلامیه رسمی در سازمان سنجش گفتند که کنکور سال آینده دی ماه و تیرماه نخواهد بود و باید در اردیبهشت ماه منتظر کنکور مرحله اول ۱۴۰۳ باشیم. تصویر زیر را ببینید:

زمان برگزاری و تاریخ ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403

البته یک نکته جالب دیگه درباره کنکور ۱۴۰۳، برگزاری کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است که البته منابع کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان هنوز اعلام نشده است اما ظاهرا برگزاری سه کنکور در سال ۱۴۰۳ قطعی است و باید منتظر اعلامیه های جدید در این باره باشیم.

ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به همان روش سال گذشته و با ساختن پورتال اختصاصی برای هر داوطلب انجام میشود. برای ثبت نام کنکور مرحله اول ۱۴۰۳ میتوانید از طریق کافی نت یا اینترنت خانگی یا اگر مشاور تحصیلی دارید از طریق تیم مشاوره تحصیلی خودتان اقدام کنید!

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا