پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

حذف محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان دور زده شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ و قبل از اعلام نتایج نهایی و انتخاب رشته، خبری مبنی بر حذف محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد. اولین خبر ها حاکی از این بود که در انتخاب رشته سال ۱۴۰۲ (یعننی همین امسال) هم قرار نیست محدودیتی برای سن و سال داوطلبان دانشگاه های تربیت مدرس داشته باشیم!

بعد کم کم طوفان ها فرو نشست و مشخص شد که این قانون اگر هم اجرا شود قرار است از سال بعد شروع شود. و در دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ اصلا همچین تغییری رو شاهد نبودیم و نحدودیت حداکثر ۲۴ سال سن به قوت در دفترچه باقی بود.

به ویژه اینکه سال بعد قرار است کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان را با منابع و شرایط خاص خود داشته باشیم و داشتن این تغییر هم منطقی مینمود!

این خبر های عجیب تغییر منابع کنکور دانشگاه فرهنگیان و تغییرات ظرفیت ها و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان همچنان ادامه داشت تا اینکه این روز ها شاهد پشت گوش انداخته شدن این تغییرات مثبت هستیم! ظاهرا نه تنها قرار نیست محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان برداشته شود بلکه قرار است سختگیرانه تر هم شود!

حذف محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان دروغ بود یا شایعه؟

معلوم نیست که قرار است چه بلایی سر داوطلبان دانشگاه فرهنگیان بیاد و نمیدونیم که اصلا دلیل انتشار شایعه حذف محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان چی بود اما آخرین خبری که از این تغییر داریم به شرح زیر است:

با توجه به عدم امکان رسیدگی به مصوبات این شورا در دیوان عدالت اداری، احتمالا از کنکور ۱۴۰۳ به بعد حداکثر سن پذیرش به صورت سختگیرانه‌تری (۲۲ سال) وجود خواهد داشت.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا