پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 139 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (2 امتیاز)

در این ویدیو حل تست 139 کنکور تجربی 1401 را خواهید دید. با حل تست 139 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات مهم را بررسی می کنیم.

در این تست در هر گزینه نکات مهمی وجود دارد. همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید گزینه ها را بررسی کرده و علت صحیح یا غلط بودنشان را نیز بیان می کنیم.

بخش جانوران بسیار مهم است و معمولا در کنکور 2 الی 3 تست از این بخش می آید. با مطالعه زیست جانوری کنکور از اهمیت این بخش در کنکور آگاه شده و با شیوه مطالعه آن نیز آشنا خواهید شد.

در کنکور 1401 تعداد سوالات زیست شناسی از هر پایه بدین صورت است:

  • پایه دهم: 17 سوال
  • پایه یازدهم: 17 سوال
  • پایه دوازدم: 16 سوال

در کل 50 سوال است که بصورت مساوی در هر پایه پخش شده. بنابراین بسیار مهم است که تسلط کافی به کلیه مباحث زیست شناسی داشته باشید.

چرا تحلیل تست 139 کنکور کنکور تجربی 1401 مهم است؟

بررسی تست های کنکور 1401 به صورت تشریحی به شما کمک می کند , تست هایی را که به نظر دشوار می آیند را به صورت ساده یاد بگیرید.

آبشش ها اندام های حساسی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند. به طور کلی عملکردشان تبادل گاز می باشد. همچنین می توانند در قسمت های داخلی یا خارجی بدن جاندار وجود داشته باشند.

آبشش ها مسئولیت زیادی دارند. از جمله تنفس , رشد , دفع مواد سمی و تغذیه جاندار.

برای مطالعه بخش جانوری روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از روش های موثر و خوب این است که هم زمان با مطالعه فصل , بخش جانوری آن را نیز بخوانید.

یا می توانید هر جاندار را به طور خاص و جداگانه مطالعه کنید. نکته مهم این است که روش مطالعه ای را که با آن راحت هستید پیدا کرده و طبق آن پیش بروید.

اگر به رشته زیست شناسی جانوری علاقه مند هستید , این مقاله به شما کمک می کند تا با دروس و رشته های آن بیش تر آشنا شوید.

از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو تست های سال های گذشته را می توانید دانلود کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا