پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود رایگان آزمون 1 اردیبهشت 1402 قلمچی
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 1 اردیبهشت 1402 قلمچی یکی از شش آزمون جامع از کل 36 مرحله آزمون های آزمایشی قلمچی بود که با هدف جمع بندی نیمه پایانی دروس دهم و یازدهم برای دوازدهمی ها برگزار شد.

برخلاف تمامی آزمون های قلمچی که بخش های اختیاری و اجباری به تفکیک سطح های مختلف دانش آموزان دارد، 6 آزمون آخر سنجش که شامل آزمون 1 اردیبهشت قلمچی، آزمون 15 اردیبهشت، 29 اردیبهشت، 26 خرداد، 2 تیر و 9 تیر میشود میبایست به صورت کامل پاسخ داده شود و در برنامه راهبردی قلمچی ذکر شده است که:

پاسخگویی به تمام بودجه بندی های 1 اردیبهشت تا 9 تیر اجباری است.

آزمون های جمع بندی پایه قلمچی شامل آزمون 1 اردیبهشت 1402 قلمچیدر حالی برگزار میشود که آزمون های آزمایشی جامع سنجش به صورت سراسری درحال برگزاری است و بیشترین طرفدار را در میان ازمون های جمع بندی و شبه کنکور دارد.

دانلود اولین آزمون جامع سنجش(25 فروردین 1402 )

به هرحال اگر شما عزیزان برنامه ریزی کنکور با آزمون های قلمچی را انتخاب کرده اید، میتوانید سوالات و پاسخنامه آزمون 1 اردیبهشت 1402 قلمچی را به صورت فایل پی دی اف در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آکو دانلود نمایید و برای دریافت نمونه سوالات بیشتر و مشاوره تحصصی کنکور به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور 

اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

دانلود آزمون 1 اردیبهشت 1402 قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا