پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۳/۵ - (۲ امتیاز)

براساس موازین و شرایط شرکت در کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان در دی ماه ۱۴۰۲ میبایست به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان بپردازند و فرم رغبت سنجی خود را برای شرکت در آزمون آموزش و پرورش ارائه دهند.

آزمون ویژه ورود به دانشگاه فرهنگیان با شرایط مذکور در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار میشود و آنطور که گفته میشود شروع انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان از ۲۱ دی ماه است و از طریق سایت سنجش تا اواخر دی ماه مهلت اعلام اولویت ها را برای داوطلبان فراهم کرده است.

شروع انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در سایت سنجش اعلام نشده است!

همانطور که گفتیم در دفترچه ثبت نام کنکور نوشته شده است که اعلام رشته مورد علاقه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به صورت مجزا و در دی ماه برگزار میشود و سپس تاثیر درصد ها و ضرایب دروس کنکور و امتحان نهایی برای قبولی در رشته مورد نظر مشخص میشود.

تصویر زیر بخشی از صفحه اطلاع رسانی شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ را نشان میدهد.

image 6

هنوز اطلاعیه جدیدی درباره شروع انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ از طریق سازمان سنجش منتشر نشده است و آخرین اطلاعیه سازمان سنجش مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه برای آزمون ورودی دانشجویان خارج به داخل است.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

هنوز هیچ اطلاعیه یا ویدئو آموزشی از نحوه انجام انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است ولی احتمال میدهیم که این کار هم از طریق پنل هر داوطلبی که در کنکور اختصاصی فرهنگیان نام نویسی کرده است انجام شود و مثل انتخاب رشته کنکور سراسری دفترچه ای مختص اعلام ظرفیت رشته های دانشگاه فرهنگیان و نوع پذیرش و نحوه انجام مراحل از طریق سایت سنجش منتشر شود.

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

آخرین اطلاعیه ها و تغییرات را در وضعیت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در همین مطلب میتوانید بخوانید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا