مشاور من

معرفی استاد امیر قضاتی مدرس فیزیک کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

اگر برای انتخاب استاد فیزیک خود احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید کدام یکی از کلاس‌ها را انتخاب کنید تا درس سخت فیزیک رو به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید، در ادامه می‌خواهیم استاد امیر قضاتی را که یکی از برترین مدرسین فیزیک شمرده می‌شود را معرفی کنیم تا هم با خود این استاد آشنا شوید و هم تحلیل خوبی از تدریس و روند کلاس‌های ایشون به دست آورید. استاد قضاتی که در ادامه به عنوان مدرس فیزیک کنکور آشنایی بیشتری باهاشون پیدا می‌کنیم، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف است.

برای تصمیم‌گیری بهتر درباره کلاس فیزیک کنکور، می‌توانید در سایت آکو با ساتید مختلف کنکور آشنایی پیدا کنید و بعد از مقایسه کلاس‌ها مانند مقایسه استاد قضاتی با استاد علی‌پور مدرس فیزیک، کلاس و موسسه خود را انتخاب کنید.

استاد امیر قضاتی مدرس فیزیک کنکور

تحلیل تدریس و کلاس‌های استاد امیر قضاتی

برای تحلیل کلاس‌های استاد امیر قضاتی باید بگوییم که روش کار ایشون ترکیبی از تکنیک و مفهوم است. ابتدا در کلاس مفاهیم درسنامه که مورد نیار برای آموزش و حل مسائل است درس داده می‌شود و تدریس بیشتر بر اساس درسنامه است تا مفاهیم. در بُعد تکنیک به دانش آموزان خود روش‌هایی را تدریس می‌کنند که در حل تست‌های کنکور با سرعت بیشتری عمل کنند و به جواب برسند و به صورت کلی تمرکز بیشتر بر روی حل تست است؛ حتی بسیاری از مفاهیمی که نیاز به آموزش دارند، در غالب حل تست به بچه‌ها منتقل می‌شود.

نکته‌ای که تدریس این استاد از اساتید برتر فیزیک دارد، این است که تدریس چندان از پایه شروع نمی‌شود. به خصوص که شما در کلاس‌های کنکوری ایشون شرکت می‌کنید؛ بنابراین برخی از مسائل پایه‌ای در فیزیک، پیش‌نیاز شما برای کلاس‌های استاد قضاتی است. بنابراین اگر می‌خواهید درصد بهتری برای فیزیک کسب کنید، پس از ثبت نام می‌توانید ویدئوهای آفلاین ایشون رو ببینید و مطالب ابتدایی را از تدریس آفلاین ایشون یاد بگیرید تا در کلاس‌های آنلاین پیشرفت بیشتری داشته‌باشید. مناسب‌تر است به عنوان دانش آموز متوسط که مطالعاتی داشته‌است وارد کلاس‌های ایشون شوید؛ اما حتی دانش آموزی که فیزیک را در حد صفر مطالعه کرده، شاید به درصد بالای ۴۰ نرسد اما می‌تواند در کنکور در حد چند تست و صفر نزدن عمل کند.

یکی دیگر از مسائلی که در تدریس فیزیک به خصوص برای کنکور بسیار اهمیت دارد، لحن بیان هنگام آموزش است تا دانش آموزان در طول کلاس خسته نشوند و همچنان جذب آموزش و درحال یادگیری باشند که در نظرات کلاس استاد قضاتی می‌توان لحن گیرا را مشاهده کرد. اما در کنار داشتن لحن مناسب ارتباط دوطرفه در کلاس‌های غیرحضوری هم اهمیت زیادی دارد تا دانش آمور درگیر درس و مسائل مورد بحث کلاس شود که کلاس‌های ایشون در این مورد عملکرد خیلی مناسبی نداشته‌است و بسیاری از کلاس‌ها تنها در حد پاسخ دادن به چند سوال از اشکالات بچه‌ها در صفحه چت است و بقیه کلاس یک طرفه مدیریت می‌شود.

اگر دانش آموزی هستید که می‌خواهید تست‌های متنوع در دسته‌بندی‌های زیادی را همراه با استادی مسلط بر مباحث یاد بگیرید و درصد متوسط فیزیک خود را به همراه عملکردتون در آزمون‌ها را بهتر کنید، کلاس‌های استاد قضاتی برای شما مناسب است. اما اگر دانش آموزی هستید که می‌خواهید از ابتدا تمامی فاهیم را به بهترین شکل درک کنید، بهتر است در مورد دیگر کلاس‌های فیزیک هم مطالعه داشته‌باشید.

کلاس‌های کنکور استاد قضاتی برای فیزیک

یکی از مجموعه‌های آموزشی که شما برای کنکور سال آینده می‌توانید آن را برای شرکت در کلاس‌های استاد قضاتی انتخاب کنید، مجموعه جهشینو است که مدیریت این مججموعه هم خود استاد قضاتی به عهده دارد.

در این مجموعه کلاس ایشون رو می‌تونید با هزینه ۳۷۵ هزار تومن تا ۳۹۰ هزار تومن تهیه کنید و شرایط پرداخت اقساطی هم دارد. یکی از ویژگی‌هایی که این کلاس دارد، برای دانش آموزانی است که مطالعه خود را از تابستان شروع نکرده‌اند و با توجه به این موضوع که پایه دهم در کلاس‌های کنکور استاد قضاتی در مجموعه جهشینو تدریس شده است، برای شمایی که از مهرماه در کلاس‌ها شرکت می‌کنید، کلاس‌های جبرانی برای پایه دهم در نظر گرفته می‌شود. در توضیحات این کلاس آورده‌اند که در طول ۴۵ جلسه‌ای که برگزار می‌کنند، ۲۰۰۰ تست حل می‌کنند.

همچنین در طی کلاس‌های فیزیک استاد قضاتی در جهشینو، آزمون‌های آزمایشی هم برگزار می‌شود کتاب موج آزمون فیزیک در طرح درسی این کلاس هست تا دانش آموزان از نظر آزمون و تحلیل آن هم مهارت پیدا کنند.

نظرات برای کلاس‌های فیزیک امیر قضاتی

دانش آموزانی که در سال‌های گذشته با استاد قضاتی کلاس داشتند، اکثرا نسبت به کلاس‌های تیپ و تست و همایش‌های نجات ایشون رضایت داشتند. همچنین ایشون از روی جزوه تالیفی خودشون برای کلاس‌ها تدریس می‌کنند که بچه‌ها سطح این جزوه را نسبت به برخی از جروات دیگر در سطح بالا دانسته‌اند. برای کسب رضایت اکثر دانش آموزانی که در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، هر استادی باید بر مفاهیم کنکور تسلط خیلی بالایی داشته باشد درست مانند استاد قضاتی.

مشاوره تحصیلی آکو

انتخاب بهترین کلاس درس می‌توانید تصمیمی باشد که اگر به درستی گرفته شود، می‌تواند در پیشرفت شما و رسیدن شما به هدفتان بسیار موثر باشد، شما باید با نحوه تدریس به شکلی ارتباط برقرار کنید که نه تنها درس برایتان جذاب‌تر باشد بلکه تمام آنچه را که نیاز است برای امتحانات نهایی تشریحی و تست‌های سخت و متنوع کنکور خود یاد بگیرید.

برای مشورت با کسی که از تمامی اساتید و کلاس‌های مختلف و متعدد کنکوری اطلاع دارد، می‌توانید با گروه مشاوره آکو تماس بگیرید. مشاوره آکو می‌تواند شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی کند؛ همچنین برای برنامه‌ریزی و نحوه مطالعه، بهترین روش را متناسب با شخصیت شما نشان دهد. برای مشاوره با تیم آکو می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر از اخبار و تغییرات کنکور به همراه مطالب حوزه مشاوره و انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه، کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.