پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 117 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این مقاله به حل تست 117 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 117 ریاضی بصورت تشریحی به درک شما از سوال کمک می کنیم.

تست 117 ریاضی جزو سوالات متوسط در کنکور تجربی 1401 است. اما حل و تشریح فرمول آن کمی زمان بر می تواند باشد. برای آن که هنگام حل سوالات ریاضی در کنکور وقت کم نیاورید باید مدیریت زمان را داشته باشید.

برای آن که زمان و وقتی که برای هر تست می گذارید را بدانید, بهتر است از ساعت مچی هایی استفاده کنید که برای ورود به جلسه امتحانی آن را از شما نمی گیرند.

همچنین در دوره مطالعه کنکور هرچقدر بیش تر تست زده باشید, احتمال آن که سرعتتان در حل تست های کنکور بیش تر شود زیاد است. بنابراین در برنامه ریزی درسی خود حتما تست زنی را قرار دهید و هر روز تعداد بیش تری تست بزنید.

چرا تست 117 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

حل تست های کنکوری, بخصوص تست هایی که مربوط به سال های اخیر است بسیار حائز اهمیت می باشند. چون حل تست های کنکوری شما را با نحوه سوالات در آینده و نوع سوالات آشنا می کند.

وقتی که درس ها را به طور کامل مطالعه کردید و تست زدید می توانید در همایش های نکته و تست کنکور شرکت کنید. لازمه شرکت در چنین همایش هایی مطالعه قبلی می باشد.

در همایش های نکته و تست کنکور بهتر است همایشی را انتخاب کنید که مناسب سطح درسی شما است. در این نوع همایش ها معمولا یا جمع بندی دروس انجام می شود, یا به مباحث مختلف درسی پرداخته می شود و یا به مرور چند جلسه ای می گذرد.

بنابراین اگر به دنبال مطالب جدید هستید برایتان مفید نخواهد بود. برای شرکت در همایشی که مناسب شما باشد از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

متقاضیان عزیز در کانال تلگرامی مشاوره آکو می توانید تست های کنکوری درس ریاضی را پیدا کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا