پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

معرفی علی قیومی زبان کنکور

علی قیومی بهترین استاد زبان کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
1/5 - (1 امتیاز)

زبان انگلیسی یکی از تاثیر گذارترین دروس عمومی در کنکور سراسری است و به عنوان آخرین مبحث در دفترچه سوالات عمومی کنکور سراسری قرار دارد. متاسفانه این درس یکی از دروسی است که دانش آموزان کشورمان در آن وضعیت خوب و مطلوبی ندارند زیرا با کمبود وقت و فرصت مناسب برای پاسخ دهی مواجه میشوند. اگر داوطلبی بتواند از این موضوعات به نفع خودش استفاده کند و درصد زبان را بالا بزند مطمئنا در کنکور سراسری رتبه ی بهتری را کسب میکند. بهره مندی از بهترین استاد های زبان کنکور مثل علی قیومی میتواند برای پیشرفت در این درس به شما کمک کند. به همین جهت در ادامه به معرفی علی قیومی زبان کنکور میپردازیم.

قبل از اینکه درباره نحوه تدریس زبان کنکور قیومی صحبت کنیم، لازم میدانیم درباره اهمیت زبان در کنکور بیشتر با هم صحبت کنیم. هرچند پیش از این مهندس حاج کرم، مشاور برتر کنکور به تحلیل جامع زبان انگلیسی کنکور پرداختند، اما ذکر برخی از مهمترین نکات درباره این درس در مقاله معرفی علی قیومی، خالی از لطف نخواهد بود. زبان انگلیسی در کنکور سراسری داراری 25 سوال با ضریب 2 است که حداقل زمان برای آن 20 دقیقه است که برای هر سوال باید 48 ثانیه زمان گذاشت.

از قسمت واژگان در کنکور سراسری هشت سوال ،گرامر چهار سوال،کلوز تست پنج سوال و درک مطلب هشت سوال مطرح میشود که طبیعتا واژگان و درک مطلب مهم تر است و باید بیشتر در آن دقت و توجه داشت. قسمت واژگان در کنکور 32 درصد ،گرامر 16 درصد،کلوزتست 20 درصد و درک مطلب نیز 32 درصد تاثیر دارد.

با این اهمیت درس زبان در کنکور میتوانیم 32 درصد زبان را که لغات تشکیل میدهد را در یک ماه مطالعه کنیم یعنی اگر هرشب 30 لغت بخوانیم به این درصد خواهیم رسید. پس از آن میتوان 68 درصد را در سه ماه جمع بندی کرد که متشکل از گرامر ،کلوزتست و لغات خواهد بود که در اصل مکمل طرح قبلی است و در آخر فقط کلیدی ترین گرامرهای زبان کنکور باقی خواهد ماند که مهمترین های آن صفت و جایگاه صفت،اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش،افعال جدا شدنی و جدا نشدنی،جملات معلوم و مجهول و ضمایر موصولی میباشد.

معرفی علی قیومی زبان کنکور

معرفی علی قیومی زبان کنکور

خب میبینید که انتخاب بهترین استاد زبان کنکور، بعد از تحلیل زبان انگلیسی کنکور ، یکی از کارهای اساسی است که بباید برای بهتر کردن درصد زبان در جلسه آزمون انجام دهید. اما علی قیومی مدرس زبان کنکور چه کمکی میتواند به شما بکند.

استاد علی قیومی مدرس زبان کنکور در رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی در مقطع کارشناسی و در رشته ی مدیریت بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کردند. معرفی علی قیومی زبان کنکور نشان میدهد که وی در دوران تحصیل نمره  PBT) 630-645) را در آموزشگاه کانون زبان ایران کسب کرد. به علاوه علی قیومی زبان کنکور را در آموزشگاه های معتبر کشور نیز به صورت حرفه ای تدریس کرده است.

استاد علی قیومی طراحی سوالات ماز را د ر رزومه کاری خود دارد و همچنین مدرس آموزشگاه رزمندگان ،علامه حلی،سنجش فرهمندان تبریز،قلم چی اصفهان و… نیز هست.

تست های حل شده در کلاس های زبان کنکور استاد علی قیومی در کتاب ها و آزمون های شبیه ساز کنکور دیده نمیشوند و جنبه تالیفی دارند و جزوات و تست های آن اغلب قدیمی و تکراری هستند و ایده جدید ندارند. خب این نقص در زمینه کنکور تخصصی زبان بیش از پیش خود را نشان میدهد.

رزومه کاری علی قیومی مدرس زبان

موسسه ماز ،مولف کتاب های پرفروش کنکور هست که هم دارای کلاس های انلاین هست و هم ازمون های انلاین و همه ی مسئولان این موسسه رتبه ی برتر را در آزمون سراسری کنکور کسب کرده اند. استاد علی قیومی مدرس زبان کنکور طراح سوالات زبان انگلیسی موسسه ماز میباشند و همچنین در آموزشگاه های شهرستان های ایران هم بهترین استاد زبان پروازی هستند. آموزشگاه هایی که از تدریس زبان کنکور علی قیومی بهره میبرند عبارتند از:

  • قلم چی اصفهان
  • سنجش فرهمندان تبریز
  • قلم چی اهواز
  • آموزشگاه ها و مدارس برهان(اندیشه،فردیس و…)
  • حنانه کرج
  • آبادگران کرج
  • علامه حلی لاهیجان 
  • علامه لاهوری رشت
  • آموزشگاه رزمندگان زنجان و چالوس و تنکابن
  • قلمچی مشهد
  • بعثت تهران
  • بعثت آنلاین
  • قلمچی شاهرود

همچینین بیوگرافی علی قیومی نشان میدهد که علاوه بر کتاب های منتشر شده، او مخترع و مجری طرح وی ام اس آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس و مسئول دپارتمان زبان انگلیسی در موسسه فرهنگی آیندگان هستند و در خرداد ماه هر سال در استان های مختلف همایش های نکته و تست زبان کنکور به صورت یک یا دو روزه برگزار میکنند.

تالیفات و کتاب های استاد علی قیومی

استاد علی قیومی بجز فعالیت در موسسات مطرح کشور مولف کتاب های اموزشی زبان انگلیسی نیز هستند که به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم. کتاب های زبان کنکور مثل تست مرجع نوبل، ترمینولوژی نوبل، چهل آزمون نوبل، کتاب ای اس ال زبان تخصصی آیندگان، طراحان سال سوم و پیش دانشگاهی آیندگان چاپ 89، واژگان سطر به سطر گاج چاپ83، بانک تست قرمز، طراحان پیش دانشگاهی و سوم، فصل آزمون آیندگان، کتاب های آخر آیندگان، پیک100 درصد راه اندیشه، 100 درصد راه دانشگاه و جعبه سیاه زبان کنکور گاج از تالیفات او هستند.

بهترین کتاب زبان کنکور علی قیومی

مزایا و معایب تدریس استاد علی قیومی

از نظر دانش آموزان استاد علی قیومی بیان خشک و یکنواختی دارد که باعث خسته کننده شدن و تکراری شدن کلاس او می شود. به علاوه نکته هایی که مطرح میشوند از نظر دانش آموزان قدیمی هستند و  کلا شیوه تدریس زبان کنکور علی قیومی در سطح متوسط میباشد. این درحالی است که سوالات زبان کنکور این روزها تا حد زیادی مفهومی هستند به همین جهتکلاس های علی قیومی مدرس زبان ممکن است در حد دشواری و سخت بودن کنکور جدید نباشد .

تست هایی که در جزوات و آزمون های استاد علی قیومی مشاهده میشود تالیفی هستند و ممکن است خیلی کم مشابه آن ها پیدا شود ولی تنوع تست ها اصلا متناسب با کنکور جدید نیست و موضوعات آن ها اغلب تکراری است که این میتواند از نکات منفی کلاس های او باشد.

در کلاس های استاد علی قیومی رفع اشکال ها بعد از تدریس یا در حین تدریس استاد انجام میشود و دانش اموزان اگر در مبحثی سوالی دارند میتوانند در حین تدریس مطرح کنند و مشکلشان را حل کنند. از مزایای کلاس های استاد قیومی به رفع اشکال ها میتوان اشاره کرد که با صبر و حوصله در حین تدریس انجام میشود. این یکی از نکات مثبتی است که قیومی را بهترین استاد زبان کنکور تبدیل کرده است. به علاوه مروری بودن موضوعات تدریس میتواند از مزایای تدریس استاد قیومی باشد که باعث میشود نکات در حافظه ی بلند مدت دانش آموزان بماند و زود فراموش نشود.

برای مثال استاد قیومی در اموزش گرامر فعل مجهول اول شروع به تدریس درسنامه میکند که مطالب و نکاتی که مطرح میشود کاملا تکراری هستند و پیچیدگی سوالات کنکور را ندارند و این تدریس بیشتر به مرور مبحث برای دانش اموز میپردازد.

یعنی معرفی علی قیومی زبان کنکور بیشتر مناسب دانش آموزان سطح پایین تر است و احتمالا روش تدریس او حوصله دانش آموزان قوی تر را سر ببرد.

برای کیفیت تدریس استاد علی قیومی دانش اموزان از 10 نمره برای تعامل وی با دانش اموزان نمره ی 6،تطابق سوالات با کنکور نمره 5 و درباره کیفیت محتوا نمره 5 را دادند.

مقایسه تدریس زبان کنکور قیومی

استاد علی قیومی از به نام ترین و برجسته ترین اساتید در تدریس زبان کنکور هستند که رتبه های تک رقمی و دو رقمی بسیاری را در کارنامه خود داشته است. مثلا رتبه های 3،8،17،36،37،40،70 و… در کنکور 1400 جزو دانش آموزان قیومی در زبان کنکور بوده اند. کمتر استادی در زمینه کنکور و درس زبان این رتبه های درخشان را برای دانش آموزان رقم میزنند!

در مقایسه تدریس علی قیومی با شهاب اناری ، اولا باید بدانید که شهاب اناری دیگر به تدریس زبان کنکور نمیپردازد و صرفا بنیان گذار و صاحب امتیاز  کتاب جامع زبان کنکور مبتکران است. پس اساسا این مقایسه درست نخواهد بود. استاد های دیگری در زبان انگلیسی کنکور حرف برای گفتن دارند اما تا به الان درباره آنها حرف و حدیث خاصی نشنیده ایم.

از نظر دانش آموزان تفاوت این استاد با باقی اساتید در حوزه ی کنکور زبان میتواند در قدیمی بودن تست ها و مطالب باشد که از مباحث تکراری هستند ولی از نظر ارتباط با دانش آموزان و تعداد تست هایی که در طول تدریس کار میشود بسیار خوب و متفاوت هستند. بهرحال انتخاب بهترین استاد زبان کنکور در داشتن شرایط بهتری در زبان انگلیسی کنکور بسیار موثر خواهد بود.

مقایسه تدریس شهاب اناری و علی قیومی

مشاوره کنکور سراسری آکو درباره انتخاب بهترین استاد زبان کنکور میگوید

مشاوره کنکور سراسری آکو کرج، به صورت تخصصی به معرفی بهترین اساتید کنکور میپردازیم و امیدواریم که این به اشتراک گذاشتن آگاهی مان در زمینه بزرگان کنکور ایران بتواند شما را برای داشتن انتخاب بهتر راهنمایی کند. اما همیشه گفته ایم و بازم میگوییم که بهترین استاد زبان کنکور علی قیومی نیست و هیچ استاد به نام دیگری هم نیست. بهترین استاد کنکور استادی است که بتواند نیاز های آموزشی و تستی شما را به درستی برطرف کند.

مشاوره تحصیلی کنکور 1402

برای مشاوره بیشتر درباره انتخاب بهترین اساتید کنکور با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا در کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو عضو شوید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا