پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
https://www.aparat.com/v/lGRcI
4.7/5 - (3 امتیاز)

همه دانش آموزان بعد از خوانش هر درسی نیاز به یک نمونه سوال جامع دارند تا بتوانند با حل آن نمونه سوال خود را بسنجند. اگر شما هم دانش آموز سال دوازدهم هستید و میخواهید آمادگی خود را برای امتحان نهایی بالا ببرید، باید بگویم که نمونه سوال امتحان نهایی شیمی دوازدهم مخصوص شما است. حل سوالات امتحان نهایی هماهنگی خارج کشور دوازدهم خرداد 99 برای دانش آموزانی که میخواهند یک ویدیو کامل از برگه امتحان نهایی شیمی داشته باشند و بتوانند با دیدن این ویدیو آمادگی های لازم را برای امتحانات نهایی بدست آورید.

استاد اشکان مسیح یکی از بهترین استادان شیمی این ویدیو را در اختیار دانش آموزان قرار داده است تا دانش آموزان بتوانند با دیدن این ویدیو یک نمره بسیار بالا از درس شیمی کسب کنند. در ادامه در مورد بارم بندی شیمی دوازدهم در امتحان نهایی با شما عزیزان صحبت میکنیم و همچنین اطلاعات مفیدی مربوط به بهترین استاد شیمی به شما عزیزان میدهیم.

دانلود نمونه سوال امتحانی درس شیمی 3

دانلود نمونه سوال امتحانی درس شیمی 3 علاوه بر این که به دانش آموزان کمک میکند تا از درس شیمی نمره بالایی کسب کنند در کنکور نیز کمک بسیار به دانش آموزان میکند، به این دلیل که تاثیر کارنامه در کنکور بسیار زیاد است و با نمره بالا کسب کردن از درس شیمی میتوانید یک گام مثبت برای کنکور بردارید و دلیل دوم این میباشد که دانش آموزان با دیدن این ویدیو با نمونه سوالات بیشتری آشنایی پیدا میکنند. دانش آموزانی که دنبال تست ها و نمونه سوالات بیشتر میگردند میتوانند کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند.

بارم بندی شیمی دوازدهم

بر اساس بارم بندی زیر دانش آموزان باید به فصل 1 و 2 اهمیت بسیار زیادی بدهند، چرا که بیشترین نمرات را به خود اختصاص داده اند. بارم بندی بالا به دانش آموزان کمک میکند تا هر درس را راحت تر تحلیل کرده و برای هر کدام از درس ها برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

عنوان فصلبارم بندی
فصل اول (مولکول ها در خدمت تندرستی)6/5 نمره
فصل دوم (آسایش و رفاه در سایه الکتروشیمی)5 نمره
فصل سوم (شیمی جلوه ای از هنر، زیبایی و ماندگاری)4 نمره
چهارم (شیمی راهی به سوی آینده روشن تر)4/5 نمره
مجموع20 نمره

استاد اشکان مسیح

استاد اشکان مسیح یکی از بهترین استادان کنکور با حدود 13 سال سابقه کار دارند. هدف اصلی استاد اشکان مسیح این میباشد که دانش آموزان بتوانند در کنکور و امتحان نهایی تسلط کافی را پیدا کنند. استاد مسیح نمونه سوالات را در اختیار دانش آموزان قرار داده است تا بتوانند در امتحان نهایی سر بلند باشند. یکی از آموزشگاه هایی که استاد اشکان مسیح در آن تدریس میکنند آموزشگاه پرسا میباشد.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا