پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جامع شیمی یازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه جامع شیمی یازدهم به همراه پاسخ تمرین های متن و دوره ای برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد. دانش آموزان و داوطلبانی که میخواهند تست ها جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند میتوانند کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند. تیم مشاوره تحصیلی اکو در کانال تلگرام خود پادکست های انگیزشی را در اختیار خود قرار دهند.

دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند و در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

جزوه شیمی به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید و بتوانید تسلط کافی را با خوانش جزوه شیمی یازدهم بدست آورید. دانش آموزانی که میخواند بعد از خوانش جزوه شیمی تسلط خود را نسبت به جزوه شیمی به چالش بکشند میتوانند با کلیک کردن روی لینک تست شیمی یازدهم تسلط خود را روی این جزوه بسنجند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
جامع
حجم:
حدود 10 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا