پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه زیست گیاهی کنکور

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
4/5 - (3 امتیاز)

زیست گیاهی یکی از مباحث پیچیده و چالش برنگیز برای کنکور است. به ویژه اینکه بسیاری از بهترین اساتید زیست کنکور ، زیست گیاهی و جانوری را به صورت مبحثی تدریس میکنند. پس قطعا داوطلبان به جزوه زیست گیاهی کنکور نیاز مبرمی خواهند داشت. تست های زیست گیاهی کنکور سراسری 1401 تعداد 8 سوال بود که اولا عجیب و دوما مهم و قابل توجه بود!

این تعداد بالای تست های گیاهی کنکور باید ما را برای مطالعه این مبحث به تکاپو بیاندزد. حتی اگر از کلاس های زیست کنکور بهره مند نیستید، استفاده از منابع زیست کنکور، یا جزوه های جامع زیست بسیار میتواند بسیار کمک کننده باشد.

اگر با ژنتیک گیاهی مشکل داری کلیک کن.

شاید شما به دنبال جزوه زیست گیاهی دهم یا به طور تخصصی جزوه زیست گیاهی یازدهم باشید اما به شما میگویم که زیست گیاهی کنکور را باید مبحثی و به صورت پیوسته بخوانید تا درست متوجه مطلبی که دنبالش هستید شوید.

ما در مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو امکان دانلود رایگان جزوه زیست گیاهی کنکور را فراهم کرده ایم و امیدواری که با همین کمک کوچک بتوانیم حتی روی یکی از تست های زیست گیاهی کنکور شما تاثیر گذار باشیم.

برای ارتباط با مرکز مشاوره کنکور سراسری با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو اولین تایم مشاوره ات رو رزرو کن.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست شناسی
پایه :
دهم و یازدهم
رشته:
تجربی
مبجث
گیاهی
حجم:
حدود 5.03 مگابایت
طراح جزوات:
استاد سید ستار باویر
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا