پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه فصل به فصل زیست دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
4.7/5 - (8 امتیاز)

دانلود پک کامل جزوات زیست دوازدهم معصوم نیا میتواند برای داوطلبانی خوب باشد که نیاز به داشتن خلاصه نویسی فصل به فصل هستند. این جزوه برای دوران امتحانات نهایی مناسب نیست چون نکات را به صورت تستی و نکته وار در جداول جزوه زیست دوازدهم استاد معصومی نیا آمده است.

برای دانلود جزوه زیست معصوم نیا با ما همراه باشید البته جزوه زیست استاد قنبر زاده نیز در سایت ما موجود است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که نویسنده جزوه اهمیت ندارد، حتی اگر بهترین استاد های کنکور نیز باشند، شاید نتوانند با جزوه شان نیاز دانش آموز را برطرف کنند و محتوای موجود در جزوه اهمیت بیشتری نسبت به اسم و رسم استاد دارد!

به عنوان مشاوره کنکور تجربی به شما میگویم که بهترین منبع برای مطالعه زیست ، کتاب درسی است که باید براساس اهمیت و ترجیحا به صورت مبحثی مطالعه شود. بهرحال تحلیل جامع زیست شناسی کنکور نیز میتواند برای شما مفید باشد.

برای دریافت مشاوره کنکور تجربی 1402 کلیک کنید و یا برای دانلود سایر جزوات جمع بندی کنکور سراسری به صورت رایگان، کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری آکو را دنبال کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست شناسی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
مبجث
نکته به نکته
حجم:
حدود 7.5مگابایت
طراح جزوات:
استاد معصوم نیا
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا