پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه درس به درس ابیات دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3.7/5 - (3 امتیاز)

اسم این جزوه را جزوه درس به درس ادبیات دوازدهم گذاشته ایم. اما در این جزوه ادبیات دوازدهم نمونه سوالات امتحانی نیز به صورت مبحثی آورده شده اند. این پی دی اف ادبیات دوازدهم را میتوانید به صورت رایگان در وبسایت مرکز مشاوره کنکور آکو کرج دانلود کنید.

جزوه درس به درس فارسی دوازدهم به درد دانش آموزان پایه دوازدهمی میخورد. دانش آموزانی که میخواهند در دوران امتحانات نهایی به اندازه کافی برای کنکور هم بخوانند. البته جزوه ادبیات دوازدهم برای داوطلبان کنکوری در دوران جمع بندی نیز میتواند مفید باشد.این جزوه فارسی دوازدهم علاوه بر توضیحات ریز به ریز هر درس، دارای توضیحات مبحثی و نمونه سوالات تشریحی و نهایی نیز میباشد.

دانلود جزوه درس به درس فارسی دوازدهم

برای دانلود پی دی اف ادبیات دوازدهم با مرکز مشاوره کنکور آکو همراه باشید. میتوانید ما را در پیج اینستاگرام مشاوره کنکور آکو همراهی کنید. تحلیل ادبیات کنکور 1400 به ما نشان داد که انتخاب منبع مناسب و البته خواندن صحیح کتاب درسی نقش مهمی در داشتن درصد بالا در ادبیات کنکور دارد.

اما سوالی که در ذهن ها باقی میماند این است: ادبیات را موضوعی بخوانیم یا درس به درس؟

دانلود جزوه درس به درس ادبیات دوازدهم

پی دی اف ادبیات دوازدهم یک جزوه درس به درس برای فارسی است که همه نکات مورد نیاز درباره ادبیات دوازدهم را به علاوه نمونه سوالات تشریحی در 150 صفحه جای داده است. جزوه ادبیات دوازدهم را برای دوران جمع بندی و تورق سریع و یا برای مطالعه در زمان امتحانات نهایی استفاده کنید. باری دانلود جزوه فارسی دوازدهم به صورت رایگان روی لینک دانلود داخل جدول کلیک کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ادبیات فارسی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی-ریاضی-انسانی
مبجث
درس به درس
حجم:
حدود 3 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا