پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی گسسته دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3/5 - (2 امتیاز)

جزوه گسسته دوازدهم به چه دردی میخورد؟ آیا جزوه گسسته برای امتحان نهایی به درد میخورد؟ چطور جزوه ریاضیات گسسته دانلود کنم؟ ما مرکز مشاوره کنکور هستیم. ما موظفیم برای یادگیری بیشتر شما هرآنچه که از دستمان برمی آید انجام دهیم. کمترین کاری که میتوانستیم برای یادگیری بهتر همه اقشار دانش آموزان در درس ریاضیات گسسته دوازدهم انجام دهیم، فراهم کردن امکان دانلود رایگان درسنامه و نمونه سوالات گسسته دوازدهم ریاضی بود.

دانلود و استفاده از جزوه گسسته برای امتحان نهایی و دوران جمع بندی کنکور مناسب است و با جزوه نکته و تست گسسته استاد رضایی میتوانید ریاضیات گسسته دوازدهم را بیش از پیش یاد بگیرید. هرچند نحوه خواندن گسسته رشته ریاضی در مقالات پیشین بحث شده است. امادر این جزوه ، علاوه بر درسنامه کامل و فصل به فصل باتوجه به کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم، نمونه سوال ها و مثال های زیادی نیز باتوجه به نکته گفته شده حل شده است.

نمونه سوال هایی که در جزوه ریاضیات گسسته دوازدهم استاد رضایی آورده شده است، هم تستی و هم تشریحی هستند. در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور ریاضی آکو، میتوانید جزوات جمع بندی و درس به درس را به تفکیک هر موضوع و درس به صورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود راحت جزوات و سایر مطالب آموزشی اعم از صحبت های مشاور های کنکور و نمونه سوالات امتحانات نهایی ، در کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو عضو شوید.

دانلود جزوه گسسته دوازدهم برای امتحان نهایی

ریاضیات گسسته، درس سختی برای اکثر داوطلبان کنکور ریاضی میباشد. ریاضیات گسسته دوازدهم ترکیبی از دروس جبر و احتمال و هندسه است که هم مطالب و فورمول های حفظی دارد و هم دارای بخش های تحلیلی و مفهومی است. پیش نیاز و اساس اصلی یادگیری درس هندسه و گسسته دوازدهم، کتاب آمار و احتمالات پایه یازدهم ریاضی است.

اگر میخواهید از سایر رشته های نظری به دوازدهم ریاضی تغییر رشته بدهید میبایست در امتحانات رشته ریاضی در شهریور ماه استفاده کنید. برای شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی و فیزیک کلیک کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضیات گسسته
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و فیزیک
مبجث
نکته و تست
حجم:
حدود 2.5 مگابایت
طراح جزوات:
استاد رضایی
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا