پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 24 شهریور 1402 قلمچی

آزمون ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ماز آخرین آزمون بودجه بندی تابستان قلمچی بود و آزمون بعدی که آزمون ۷ مهر است آزمون جمع بندی تابستان خواهد بود. کلا ثبت نام آزمون های آزمایشی این روز ها خیلی سخت شده و باتوجه به رقابت سنگین مجموعه آموزشی ماز و قلمچی برخی از دوستانی که ماز را به عنوان بهترین آزمون آزمایشی انتخاب کرده اند تمایل به دانلود آزمون های قلمچی به صورت آنلاین نیز دارند.

البته زمانبندی آزمون های ماز و قلمچی تداخلی باهم ندارد و آزمون های ماز معمولا پنجشنبه ها برگزار میشود ولی خب باید هزینه ای که برای ثبت نام دو آزمون مورد نیاز هست را نیز در نظر گرفت!

نکته دیگر اینکه قبلا این رقابت سرسخت بین آزمون های آزمایشی گاج و قلمچی بود که ظاهرا بعد از حاشیه سازی عمیقی که سوالات ادبیات آزمون های آقای جوکار داشت، ممنوع شدن برگزاری آزمون های گاج تا اطلاع ثانوی عملی شده است!

به هرحال اگر دهمی، یازدهمی یا دوازدهمی هستید و دانلود آزمون ۲۴ شهریور قلمچی به کارتان می آید سوالات این آزمون قلمچی را به تفکیک پایه و رشته در این مطلب مشاهده میکنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ قلمچی

آزمون های پایه یازدهم قلمچی را در تاریخ مذکور میتوانید از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا