پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 3 آذر 1402 قلمچی

آزمون ۳ آذر ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون قلمچی با سابقه ترین مجموعه برگزار کننده آزمون های آزمایشی استاز نظر سطح سوالات هنوز هم از بسیاری از آزمون های آزمایشی بالا تر است. دانلود آزمون ۳ آذر ۱۴۰۲ قلمچی هم برای داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی دیگری نظیر ماز یا خیلی سبز شرکت میکنند، میتواند به عنوان آزمون پشتیبان عمل کند.

در برنامه راهبردی آزمون های قلمچی، آزمون ۳ آذر قلمچی آزمون پیشروی پایه دوازدهم بود و کم کم بودجه بندی نیمسال اول به پایان خود نزدیک میشود. این آزمون هم مثل همه آزمون های قلمچی، بخش اختیاری و اجباری داشته است که در ۸ صبح روز جمعه ۳ آذر و با زمان پاسخدهی ۱۸۵ دقیقه برگزار شده است.

دانلود آزمون های قلمچی بسیار برای دانش آموزان مورد استفاده است به ویژه اگر تحلیل آزمون هم انجام شود اما بی شک سنجش میزان پیشرفت درسی با در دست داشتن کارنامه آزمون دقیق و برنامه ریزی شده تر خواهد بود.

آزمون قلمچی به ویژه برای کنکوری های ریاضی پیشنهاد میشود. همانطور که در مصاحبه با رتبه های برتر هم خواندیم که هر سه رتبه ۱ تا ۳ کنکور ریاضی ۱۴۰۲ در سال کنکور عضو آزمون های قلمچی بوده اند.

اگر در استان البرز، شهر کرج هستید و تصمیم دارید در آزمون های قلمچی ثبت نام کنید، میتوانید شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و از طریق تنها نمایندگی قلمچی در مهرشهر کرج برای شرکت در آزمون بعدی (آزمون ۳ آذر ۱۴۰۲ قلمچی) به صورت حضوری اقدام نمایید.

دانلود دفترچه سوال و پاسخ آزمون ۳ آذر ۱۴۰۲ قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا