پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 7 مهر 1402 قلمچی

دانلود آزمون ۷ مهر ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون ۷ مهر ۱۴۰۲ قلمچی به عنوان اولین آزمون سالیانه قلمچی بود و البته براساس بودجه بندی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ قلمچی، با دو منظر به صورت جامع برگزار شد. اول از همه اینکه دانش آموز هایی که از تابستان در آزمون های ازمایشی برای جمع بندی پایه شرکت کرده بودند توانستند درصد ها را با درصد های اولین آزمون آزمایشی تابستان(که آنهم جامع پایه بود) مقایسه کنند و روند پیشرفت را محاسبه کنند.

دانلود آزمون ۲۳ تیر (آزمون تعیین سطح) قلمچی

دوم هم اینکه بچه هایی که از ۷ مهر اولین آزمونشان را شرکت کرده اند از این آزمون میتوانند به عنوان آزمون تعیین سطح استفاده کنند و برای تصمیم گیری درباره پیشروی دهم یا دوازدهم در طول آزمون های آزمایشی تصمیم بگیرند و برای برنامه ریزی براساس آزمون های قلمچی پیشبینی داشته باشند.

هرچند که باتوجه به رده بندی آزمون های آزمایشی، آزمون های ماز در رده بندی بهتری قرار گرفتند اما بازهم قلمچی را میتوان به عنوان آزمون پشتیبان برای بچه های قوی تر در نظر گرفت.

در ادامه این مطلب میتوانید فایل پی دی اف آزمون ۷ مهر ۱۴۰۲ قلمچی را دانلود کنید و برای مشاوره بیشتر درباره برنامه ریزی کنکور از مهر و ثبت نام آزمون های قلمچی از طریق کانال تلگرام با ما در ارتباط باشید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود رایگان آزمون ۷ مهر ۱۴۰۲ قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا