پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

برنامه آزمون های ماز 1403 – 1404

بودجه بندی آزمون های ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.7/5 - (58 امتیاز)

گروه آموزشی ماز یک گروه آموزشی آنلاین می باشد که سابقه فعالیت طولانی در این زمینه ندارد و حدود 8 سال است که در زمینه برگزاری آزمون و کلاس های آموزشی کار می کند، کلاس ها و آزمون های گروه آموزشی ماز کاملا آنلاین می باشد و دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند از آزمون های این مجموعه برای تعیین سطح خود استفاده کنند، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان برنامه آزمون های ماز قرار بگیرید.

گروه آموزشی ماز در دو سطح برای دانش آموزان آزمون برگزار می کند، آزمون های عادی برای داوطلبانی می باشد که در سطح عادی تحصیلی قرار دارند و آزمون ماز پلاس برای دانش آموزانی می باشد که در سطحی بالاتر از عادی درس خوانده اند، سوالات طرح شده در آزمون ماز پلاس سخت و در سطح بالایی قرار دارد ولی سوالات آزمون های عادی در سطح سوالات کنکور می باشد.

برنامه آزمون های ماز

برنامه راهبردی آزمون های ماز به زودی

آزمون ای ماز برای داوطلبان ازمون سراسری برنامه راهبردی به تفکیک پایه و رشته مشخص نموده است که این داوطلبان می توانند با توجه به این برنامه های راهبردی می تواند مطالعه خود را داشته باشند و برای آزمون های ماز آماده شوند، شرکت در این آزمون ها باعث می شود که داوطلبان آمادگی بیشتری برای شرکت در کنکور داشته باشند و بعد از مطالعه دروس مختلف بتوانند سطح درسی خود را بسنجند، در ادامه می توانید برنامه راهبردی سالیانه این مجموعه را دانلود کنید.

هزینه ماز در آزمون های آزمایشی

گروه آزمایشی ماز ابتدا تنها در درس زیست به برگزاری آزمون می پرداخت اما در این اواخر در تمامی دروس به برگزاری آزمون می پردازد، همچنین این گروه هزینه کمتری نسبت به دیگر آموزشگاه ها دریافت می کند و ترجیح می دهد که دانش آموزان بیشتری بتوانند در آزمون ها و کلاس های ماز شرکت کنند، این گروه سود کم را به جامعه آماری بیشتر ترجیح داده اند. پس دانش آموزان می توانند با پرداخت هزینه کمی در این آزمون ها و کلاس ها شرکت کنند.

                                           هزینه ماز در آزمون های الکترونیکی تابستان 1403 

نوع آزمون

رشته تحصیلیپایه

قیمت

الکترونیکی

علوم تجربیدوازدهم2.546.000 تومان
الکترونیکیریاضی – فیزیکدوازدهم


2.546.000 تومان


الکترونیکی

علوم انسانیدوازدهم
2.546.000 تومان
الکترونیکیعلوم تجربییازدهم


2.146.000 تومان


الکترونیکی

ریاضی –  فیزیکیازدهم

2.146.000 تومان

الکترونیکی

علوم تجربیدهم

2.146.000 تومان


الکترونیکیریاضی – فیزیکدهم

2.146.000 تومان


مرکز مشاوره آکو سفیر ماز در کرج

گروه آموزشی ماز پکیج ها و کلاس های مختلفی برای دانش اموزان در رشته های متفاوت ترتیب داده است که دانش آموزان می توانند با توجه به نیاز خود به بررسی هر کدام از این پکیج ها پرداخته و انتخاب کنند، حال اگر علاقمند به شرکت در گروه آموزشی ماز هستید بهتر است در ابتدا مقاله گروه آموزشی ماز را مطالعه نمایید و سپس به این نکته توجه کنید که ما سفیر ماز در کرج هستیم، اگر علاقمند به شرکت در کلاس ها و آزمون های ماز هستید می توانید به مرکز مشاوره آکو در کرج مراجعه کنید.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا