نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

خبر

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ + به روز رسانی 1 خرداد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (3 امتیاز)

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از سال ۱۴۰۳ به بعد با آزمون های نهایی رو در رو هستند. از این رو آموزش و پرورش برنامه ی امتحانات نهایی هر سه پایه را در تمامی رشته ها اعلام کرده است. همچنین برنامه امتحانات نهایی رشته های فنی و حرفه ای نیز اعلام شده است. در پیش برنامه و بودجه بندی امتحانات شبه نهایی ۱۴۰۳ را بررسی کرده بودیم.

برنامه امتحانات نهایی به دلیل شهادت رئیس جمهور و تیم همراه و همچنین مشکل در سامانه ی دریافت کارت ورود به جلسه تغییر کرده است که آخرین برنامه را برای شما پایه به پایه قرار داده ایم.

برنامه جدید امتحانات نهایی پایه دهم

برنامه جدید امتحان نهایی پایه دهم خرداد 1403

برنامه آزمون نهایی پایه دهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های نظری دوره ی دوم متوسطه خرداد ماه ۱۴۰۳ و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پایه دهم می باشد.

برنامه امتحانات نهایی پایه یازدهم

برنامه آزمون نهایی پایه دهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های نظری دوره ی دوم متوسطه خرداد ماه ۱۴۰۳ و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پایه یازدهم می باشد.

برنامه جدید امتحان نهایی پایه یازدهم خرداد 1403

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم

برنامه آزمون نهایی پایه دهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های نظری دوره ی دوم متوسطه خرداد ماه ۱۴۰۳ و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پایه دوازدهم می باشد.

برنامه جدید امتحان نهایی پایه دوازدهم خرداد 1403

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن