پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردو و پانسیون مطالعاتی

اردوی نوروزی ویژه کنکور هنر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

هر ساله با ورود دانش آموزان به پایه های تحصیلی بالاتر اهمیت کنکور سراسری مشخص تر می شود به طوری که وقتی دانش آموز به پایه دوازدهم رسید به دنبال آن است که در پایه  دوازدهم خودی نشان دهد و بهترین نتیجه را بگیرد.

همیشه بچه های پایه  دوازدهم برای موفقیت در کنکور سراسری دنبال بهترین ها هستند. اهمیت پایه دوازدهم برای هر کسی مشخص است و سالی است که دیگر تکرار نمیشود پس باید در این پایه بهترین خودت باشی.

برای اینکه بتونی تو پایه و رشته خودت بهترین باشی باید بتونی به یه جمع بندی مناسب از هر درس و هر پایه بررسی.
خب در حال حاضر که بخشی از سال تحصیلی گذشته و دیگر زمانی برای برگشت به عقب نیست ؛ اما تو میتونی از تعطیلات نوروزبه بهترین شکل استفاده کنی. اردو نوروزی بهترین راه برای این استفاده است.

این تعطیلات بهترین و مناسبترین زمان برای جمع بندی دروس می باشد و شما دوستانی که دیر برای کنکور شروع کردید و شما دوستانی که خیلی زودتر برای کنکور خود را آماه کرده اید این بازه سیزده روز بهترین زمان برای هر دو دسته از بچه هاست. اما اردو نوروزی ویژه کنکور هنر را کجا میتوان پیدا کرد و بهترین اردو نوروزی کدام است؟ و چرا اردو نوروزی شرکت کنیم؟

با اردو نوروزی رتبه برتر کنکور هنر میشویم؟

اگر از این سیزده روز بهترین استفاده را بکنید می توان با صراحت کامل اعلام کرد که قطعا تو پیروز این تورنمنت هستی.
پس خودتو بکش بالا تا بتونی به رقبای قدرتمند خودت بررسی. نکته مهم درباره اردو نوروزی اینکه هر دانش آموزی در هر رشته آرزویی در سر داره و برای رسیدن به آرزوی خود دوست داره که همه کار انجام بده. اما برای رسیدن به آرزو ها داشتن برنامه ریزی اهمیت داره!

اردو مطالعاتی نوروز 1402

بعضی بچه ها دنبال یه دانشگاه خوبن، پس نیاز به معرفی دانشگاه ها دارند و بعضیا دنبال یه رشته خوبن و نیاز به مشاوره انتخاب رشته هستند.برای اینکه تلاش های شما حیف نشه و هدر نره به این نکته توجه کنید که باید یه برنامه ریزی قوی برای عید داشته باشی، یه برنامه ای که بتونی یه جمع بندی خوبی از پایه برات داشته باشه بعلاوه بخشی از دوازدهمو که خوندی(به ویژه ترم اول دوازدهم) رو مرور کنه.

دومین نکته این هستش که تو عید حواست باشه که ممکنه رفت آمد تو خونتون زیاد باشه مهمون بیاد بره و اصلا خانواده بخوان برن بیرون و مهمونی به هر حال همه اتفاقاتی که هرساله تو عید میوفته ساله کنکور تو هم میوفته و نمیتونی متوفقش کنی و بگی نه اصلا عید سال کنکور منه و هیچکس نباید بیاد و بره!!

برای عید نوروز چیکار کنیم که کنکور هنر قبول شیم؟

میخوام یه پیشنهاد بهت بدم! تو میتونی برای این دوره به یه پانسیون مطالعاتی بری و در اونجا شروع به درس خوندن کنی قطعا این اتفاق میتونه نقطه عطف زندگیت باشه. اما میخوام بهت چند مورد از نکاتی که یه پانسیون خوب مطالعاتی  باید داشته باشه بهت بگم. هرچند ویژگی های یک پانسیون مطالعاتی خوب رو قبلا بهتون گفتیم اما تکرار موضوع به این مهمی برای شمایی که در یک قدمی انتخاب اردو نوروزی کنکور هنر هستی خالی از لطف نیست.

  • اولین مورد این هست که پانسیونی که انتخاب میکنی باید محیط خوبی داشته باشه به شکلی که در اونجا احساس راحتی داشته باشی.
  • پانسیون باید از نظم خوبی برخوردار باشه و مدیریت به شدت خوب و قدرتمندی پشت کار باشه تا بتونه این نظم رو به بهترین شکل برقرار کنه.
  • وجود پشتیبانهای کمکی برای رفع اشکال میتونه خیلی مفید باشه و به تو کمک کنه.
  • حضور یه مشاور خوب در پانسیون که به برنامه درسی تو کمک کنه و تو رو راهنمایی کنه
  • نکته بعدی برای رفتن به یه پانسیون خوب مطالعاتی برای نوروز برگذاری آزمون است

تاثیر ثبت نام در اردو مطالعاتی کنکور هنر

برگزاری آزمون میتونه به روند جمع بندی شما شکل خوبی بده و شما با دادن آزمونهای آزمایشی که در فضای پانسیون برگذار میشه میتونین به بهترین شکل جمع بندی داشته باشین و مطالعتون خیلی نظم بیشتری رو دنبال کنه.

از اهمیت  حضور پشتیبان درسی بگم اینکه خیلی مهمه داخل فضای پانسیون حتما یه پشتیبان درسی مجرب حضور داشته باشه تا بچه ها هر ساعتی از روز خواستن بتونن برای رفع اشکال پیشش برن و تمام سوالای درسی خودشونو ازش بپرسن.

اردو مطالعاتی کنکور هنر به همراه مشاوره تخصصی هنر و زبان

از اهمیت حضور مشاور در یک اردوی نوروزی براتون بگم این هست که میتونه در تمام مراحل مطالعه شما نظارت داشته باشه و شما اگر نکته مطالعاتی خاصی رو بخواید یاد بگیرید بهتون یاد بده و در برنامه درسی به شما کمک کنه.

اردو مطالعاتی نوروز برای کنکور هنر در آموزشگاه پرسا

یکی از مزایایی که اردو مطالعاتی نوروز برای کنکور هنر در آموزشگاه کنکور پرسا داره این هستش که برای بچه های کنکور تخصصی هنر و کنکور تخصصی زبان مشاوره های مخصوص و ویژه ایی در نظر گرفته و مشاوره های مجرب تیم آکو میتونن به بهترین شکل شما دوستان و راهنمایی کنن و برنامه های مناسب تحصیلی در اختیار شما قرار دهند. مشاور ها میتونن منابع درسی خوبی به شما معرفی کنن که شما دوستان در این دوره به بهترین حالت به جمع بندی برسید.

نکته بعدی درباره منابع کنکور هنر است. منابع محدودی که این دو رشته شناور کنکور (رشته زبان و رشته هنر)دارن خودش یه مشکله و شما برای اینکه در این دو رشته موفق عمل کنید باید چندین منبع رو در برنامه مرور و یادگیریتون مطالعه کنید .

اما با داشتن یه مشاور خوب شما میتونید داخل منابع محدود اما متنوع رشته هنر غرق نشید و سریع و راحت برید سر اصل مطالبی که برای قبولی در رشته و دانشگاه مد نظرتون کمکتون میکنه.

مشاوره تخصصی کنکور هنر

بهترین اردو نوروزی رو برای کنکور هنر انتخاب کن

اینو فراموش نکنید شما لایق بهترین ها هستید پس برای خودتون و وقتتون ارزش قائل بشین. لطفا در انتخاب پانسیون مطالعاتی خوب دقت کنید که این بازه زمانی نوروز بینهایت مهمه پس با انتخاب یه پانسیون خوب مطالعاتی شما می تونید به بهترین شکل از وقت و زمانتون استفاده کنید. همه جوانب را بررسی نمایید و دروغ هایی که درباره پانسیون مطالعاتی بهتون گفتن رو بذارید کنار و با دید باز اقدام به ثبت نام کنید.

حواست باشه با انتخاب یه پانسیون بد با شرایط نامناسب هم به خودت  و هم به آیندت ظلم میکنی. اگر هم فکر میکنی بهتره قبل از ثبت نام پانسیون با یه مشاور تخصصی کنکور هنر مشورت کنی، با شماره 02633408944 تماس بگیر و اولین وقت مشاوره کنکور هنر رو رزرو کن.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا