پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ساعت شروع مدرسه در شب های قدر اعلام شد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

باتوجه به اهمیت شب های قدر و احتمالا شب زنده داری بسیاری از دانش آموزان و والدینشان در این شب ها، ساعت شروع مدرسه در شب های قدر تغییر کرد. مطابق بخشنامه اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش، در روز های بعد از شب های احیا برگزاری آزمون نیز غیر مجاز است.

مطابق بخشنامه ساعت شروع مدرسه در شب های قدر یعنی در روز های ۲۱ فروردین و ۲۳ فروردین یک ساعت و نیم با تاخیر خواهد بود . زنگ مدرسه در روز های بعد از احیا در ساعت ۹ صبح برای مقاطع متوسطه اول و دبیرستان های متوسطه دوم و ساعت ۹.۳۰ برای دانش آموزان مقطع ابتدایی به صدا در خواهد آمد.

باتوجه به اینکه روز ۲۳ فروردین مصادف با چهارشنبه ۲۱ رمضان و تعطیل رسمی است، این تغییر ساعت شروع مدرسه در شب های قدر صرفا برای روز دوشنبه ۲۱ فروردین اعمال خواهد شد. ساعت شروع کار ادارات آموزش و پرورش نیز در ۱۹و ۲۱ رمضان راس ۹ صبح تعیین شده است.

این ساعت شروع مدرسه در شب های قدر برای تقریبا تمامی استان ها از جمله کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، اصفهان، گلستان، زنجان، گیلان، خراسان رضوی، لرستان، سمنان، یزد، فارس و کردستان یکسان میباشد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا