پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ثبت نام کنکور دی

ثبت نام آزمون سراسری دی ماه 1401 از فردا 8 آبان شروع خواهد شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در سال ۱۴۰۲ آزمون سراسری دو بار در سال برگزار خواهد شد، یکی از این آزمون ها در دی ماه برگزار خواهد شد، ثبت نام آزمون سراسری که در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد از ۸ آبان شروع خواهد شد، مرکز مشاوره آکو در این خبر از ثبت نام آزمون سراسری می گوید.

ثبت نام کنکور دی

داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری دی ماه شرکت نمایند می توانند از فردا ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام دهند.

داوطلبان از ۸ ابان تا ۱۴ آبان فرصت ثبت نام دارند و می توانند با شرکت در آزمون سراسری شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه امتحان کنند.

منطقی است که داوطلبان قبل از شروع ثبت نام مدارک خود را کامل نمایند تا بتوانند به راحتی و با دقت ثبت نام خود را انجام دهند، آزمون سراسری دی ماه ۱۴۰۱ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

کنکور روز ۲۹ دی ماه در گروه های آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی و کنکور روز ۳۰ دی ماه برای گروه های آزمایشی علوم انسانی، ریاضی و فنی و هنر برگزار خواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوراه اکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره تحصیلی کنکور زبان از صفر تا صد