پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشیآرمان

آزمون ۲۰ دی ۱۴۰۲ آرمان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون آزمایشی آرمان به عنوان یکی دیگر از آزمون های اختصاصی رشته تجربی، به صورت اختصاصی به برگزاری آزمون برای درس زیست شناسی پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم میپردازد. آزمون ۲۰ دی ۱۴۰۲ آرمان باتوجه به بودجه بندی آزمون های آرمان سیزدهمین مرحله آزمون های اختصاصی آرمان بود.

آزمون ۲۰ دی آرمان مثل همیشه در روز چهارشنبه قبل از آزمون قلمچی برگزار شد و برای پایه دوازدهم(کنکور) ۵۰ سوال، برای یازدهمی ها ۴۰ و برای دهمی ها شامل ۳۰ سوال زیست شناسی میشد. به همین ترتیب مهلت آزمون برای دانش آموزان دوازدهمی ۵۰ دقیقه، یازدهم ۴۰ دقیقه و دهم ۳۰ دقیقه بود.

به طور کلی مجموعه آموزشی آرمان از نظر پاسخنامه فوق کاملی که برای آزمون ها ارائه میدهد معروف است و به همین دلیل است که از پاسخنامه آن میتوان به عنوان یک درسنامه کامل استفاده کرد. در ادامه میتوانید سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی آرمان را به اختصاص هر پایه همراه با پاسخنامه دانلود کنید.

دانلود آزمون ۲۰ دی ۱۴۰۲ آرمان

به طور کلی سوالات آزمون های آزمایشی آرمان سطح بالایی دارند و به شرطی استفاده از آزمون ۲۰ دی میتواند کمک کننده باشد که زیست شناسی را تا ۵۰ درصد آزمون های دیگر بتوانید بزنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا