پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ سنجش

آزمون جامع 26 خرداد سازمان سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۲/۵ - (۴۱ امتیاز)

مهلت ثبت نام آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ سنجش که در آخرین اطلاعیه تا ۱۶ خرداد تمدید شده بود را میتوان آخرین آزمون آزمایشی و آخرین دوره آزمون سنجش قبل از کنکور دانست. این آزمون که آخرین آزمون جامع سنجش بود و با بودجه بندی مشابه کنکور برگزار شد، پر مخاطب ترین آزمون این هفته های آخر بود و تقریبا میتوان ادعا کرد که باتوجه به تعداد زیاد داوطلبان، نتیجه این آزمون خیلی به نتیجه کنکور سراسری ۱۴۰۲ نزدیک خواهد بود.

آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ سازمان سنجش همزمان با برگزاری آزمون های قلمچی و گاج بود که البته جامعه اماری شرکت کرده در این آزمون قابل مقایسه با تعداد داوطلبان شرکت کرده در آزمون های دیگر نیست. احتمالا داوطلبانی که مشاور قدر داشته اند یا خودشان برنامه ریزی و تصمیم گیری درستی درباره نحوه شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور دارند، میدانستند که شرکت در آزمون سنجش و دریافت کارنامه آن اهمیت بیشتری خواهد داشت.

اگر موضوع اهمیت آزمون های ازمایشی دیگر فقط نمونه سوالات بیشتر باشد، میتوان به راحتی آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ قلمچی را دانلود کرد اما نمیتوان از تحلیل کارنامه آزمون های سنجش به این راحتی ها گذشت!

برای تحلیل کارنامه آزمونت و پیشبینی نتیجه انتخاب رشته ات با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴  مشاوره تحصیلی آکو همراه باش.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

به هرحال اگر در آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ سنجش شرکت نکردی یا به هر دلیلی به دنبال سوالات و پاسخنامه آخرین آزمون جامع سنجش هستی، در ادامه لینک دانلود ها رو دنبال کن.

دانلود آزمون ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ سنجش

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. با تشکر از تون که سوالا و پاسخ تشریحی جامع سنجش رو گذاشتید ،به کانال تلگرام ارجاع ندادید ملتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا