پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون تشریحی 18 آذر 1402 سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از مهمترین تغییرات در کنکور سراسری، افزایش میزان تاثیر نمرات امتحانات نهایی است. تاثیر پنجاه درصدی نمرات امتحانات تشریحی پایه دوازدهم در کنکور 1403 عامل اصلی برگزاری آزمون تشریحی سنجش میباشد.

آزمون تشریحی 18 آذر 1402 سنجش به صورت ویژه برای دانش آموزان دوازدهم برگزار شد و باتوجه به اینکه تا سال 1404 تاثیر نمرات امتحانات نهایی دهم و یازدهم در کنکور اعمال نمیشود، طبیعی است که بعد از برگزاری اولین دوره از امتحانات نهایی برای این دو پایه، آزمون های آزمایشی به فکر فروش دوره های آزمون های تشریحی باشند.

به نظر میرسد آزمون آزمایشی تشریحی سنجش موفق تر از سایر آزمون ها عمل کرده باشد چون تعداد داوطلبان ثبت نامی در این مجموعه بیشتر بوده است.

جالب اینجاست که درحالی که مجموعه آزمون سنجش (با نام دهن پر کنی که دارد) بعد از 6 ماه تصمیم گرفته است نمونه آزمون آزمایشی امتحانات نهایی برگزار کند، آزمون تشریحی ماز از ابتدای فروش دوره های الماس در کنار دانش آموزان بوده است. حتی آزمون های کوچکتری مثل آرمان یا زیستاز نیز در این زمینه فعالیت دیرینه تری دارند.

دانلود آزمون تشریحی 18 آذر 1402 سنجش

همانطور که گفته شد آزمون تشریحی 18 آذر 1402 سنجش برای پایه دوازدهم و به صورت ویژه برای داوطلبان رشته نظری برگزار شد و بودجه بندی این آزمون ها ویژه محتوای نیمه اول دوازدهم بود. یعنی مطابق با بودجه بندی اعلام شده برای امتحانات نهایی دی ماه 1403!

آزمون تشریحی 18 آذر سنجش برای رشته تجربی ویژه درس زمین شناسی بود و برای رشته های ریاضی و تجربی به ترتیب درس های گسسته و ریاضی و آمار انسانی را پوشش داده بود که فایل این آزمون را میتوانید در ادامه دانلود کنید.

دانلود سوالات تشریحی برای امتحانات نهایی دی 1402

مجموعه آموزشی پرسا با همراهی تیم مشاوره تحصیلی آکو و بهره مندی از بهترین مشاوران و اساتید تصمیم به انتشار نمونه سوالات تشریحی و تستی به صورت گسترده گرفته است و تا به الان هم تعداد زیادی تست های طبقه بندی شده پایه به پایه و درس به درس را منتشر کرده است.

برای دانلود نمونه سوالات تشریحی بیشتر برای امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم در رشته های نظری روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی برای امتحانات نهایی

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا