نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

خبر

داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد باید اعلام آمادگی کنند!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در انتخاب رشته کنکور امسال شاهد ارائه ظرفیت ذخیره برای رشته های با آزمون دانشگاه های آزاد بودیم و حالا که نتایج نهایی کنکور 1402 در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، دانشگاه آزاد اعلام کرده داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد باید از طریق وبسایت رسمی دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org برای ثبت نام ثانویه دانشجویان نو ورود اعلام آمادگی کنند.

انتقال سریع به صفحه اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد

در وبسایت اختصاصی هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد هم اعلام شده است که داوطلبان پذیرفته شده در کد رشته محل های ذخیره رشته های با آزمون دانشگاه آزاد میبایست از تاریخ 15 مهر لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 19 مهر برای اعلام آمادگی ثبت نام اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

در صورت عدم دریافت کد رهگیری اعلام آمادگی، به منزله انصراف داوطلب از کد رشته محل قبولی میباشد و دانشگاه آزاد هیچ مسئولیتی درباره این موضوع ندارد.

برای ورود به سامانه اعلام آمادگی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به کد دسترسی دانشگاه آزاد که از طریق کارنامه اولیه کنکور در اختیار داوطلبان قرار گرفت نیاز خواهید داشت و کد ملی هم که جزو لاینفک اطلاعات اولیه است.

ظرفیت ذخیره درواقع همان تکمیل ظرفیت خودمان است که البته برای دانشگاه آزاد معمولا تکمیل ظرفیتی ها جا نمیمانند! اما دانشگاه آزاد اعلام کرده است که این مهلت تمدید نمیشود و بعد از اتمام مهلت اعلام آمادگی، زمان ثبت نام داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد به ترتیب اعلام خواهد شد.

داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد باید هزینه بیشتری بپردازند؟

بعید نیست که دانشگاه آزاد برای دریافت هزینه بیشتر ظرفیت مازاد یا همان تکمیل ظرفیت را برای رشته های با آزمون گذاشته باشد! اما این مجموعه هیچ اعلامیه رسمی درباره شهریه داوطلبان ذخیره اعلام نکرده است. اما از آنجایی که بیتشر ظرفیت های ذخیره برای رشته های پیراپزشکی بوده است، خیلی احتمال دارد که از این داوطلبان برای تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد هزینه بیشتری گرفته شود.

بررسی شهریه دانشگاه آزاد

اگر در ظرفیت ذخیره و دانشگاه پردیس پذیرفته شده اید و رد انتخاب بین دانشگاه آزاد و سراسری با مشکل مواجه شده اید بررسی چند نکته در این باره الزامی است که در یک مقاله به صورت مجزا در این باره صحبت کرده ایم.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن