پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور قطعی است

به این نوشته امتیاز دهید

شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور قطعی است

به نقل از سایت رسمی آموزش پرورش و مجله آکو وزیر آموزش و پرورش در طی نشستی با معاونین ابتدایی اذعان کرد که شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور قطعی است. پیش تر وزیر کابینه تدبیر و امید از مشخص شدن این زمان شروع مدارس خبر داده بود که در این خبر می توانید آن را بخوانید.

وی با تاکید بر اینکه باید تا آغاز سال تحصیلی چندین بار مانور تبادل پیام بین استان ها و مدارس صورت گیرد، گفت: آموزش و پرورش در دوره کنونی و در بستر فضای مجازی به مانند حضور در اتاق شیشه ای است که همگان می توانند عملکرد آن را مشاهده و نقدکنند زیرا تدریس معلم در منظر همگان قرار گرفته است و هر موضوعی که در معرض شفافیت قرار می گیرد، در کنار آسیب هایی که وجود دارد می تواند باعث رشد آن می شود.

حاجی میرزایی با بیان اینکه کار در حوزه ابتدایی سقف ندارد و مجال برای خلاقیت آن زیاد است، گفت: بسته تحولی خوانا در حوزه ابتدایی بسیار مهم است و باید آن را به طور جدی پیگیری کنیم تا توانایی خواندن، نوشتن، سخن گفتن، شنیدن و مهارت‌های پایه دانش آموزان ارتقا یابد.

نوع آموزش

عضو کابینه دولت اذعان کرد که شروع سال تحصیلی در 15 شهریور قطعی است ولی می تواند بصورت حضوری، تلوزیونی، مجازی و یا وابسته به شبکه شاد باشد. وی همچنین بیان کرد که ممکن است بسیاری از خدمات بصورت بسته های آموزشی تهیه و توزیع گردند. محسن حاجی میرزایی  در پایان تاکید کرد: بازماندگان از تحصیل به هر طریق ممکن باید به مدرسه بازگردانده شوند و شرایط کرونا نباید فرصتی برای جدایی کودکان از آموزش و مدرسه ایجاد کند.

البته با توجه به عدم وجود زیر ساخت مناسب در حیطه آموزش مجازی، آیا با دیگر دولت و وزارتخانه آموزش و پرورش می توانند از پس این چلش برآیند.

مجتبی سادات رسول

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا