پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

متفاوت ترین داوطلب آزمون کارشناسی ارشد

رتبه برتر کارشناسی ارشد سال 1401 محکوم به اعدام بود.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

متفاوت ترین داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در سال 1401 پسر جوانی می باشد که در یکی از بهترین دانشگاه های کشور پذیرفته شده است و محکوم به اعدام است، این پسر شهرستانی یکی از داوطلبانی می باشد که در زندان رجایی شهر کرج به مدت 2 سال می باشد که به اتهام قتل همکار همسرش زندانی شده است، در ادامه این خبر با مرکز انتخاب رشته آکو همراه باشید تا با متفاوت ترین داوطلب آزمون کارشناسی ارشد بیشتر اشنا شوید.

متفاوت ترین داوطلب آزمون کارشناسی ارشد

مهرداد فردی بود که یک روز پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد برای اجرای حکمش به انفرادی رفت، او 2 سال قبل به اتهام قتل به زندان افتاد و خانواده مقتول نیز بلافاصله درخواست قصاص وی را داشته اند.

امسال اما گویا خدا با او بود و توانست با کسب رتبه ای خوب در یکی از بهترین دانشگاه های تهران در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شود، خانواده مقتول با شنیدن این خبر دلشان به رحم آمد و از قصاص این جوان چشم پوشیدند و توانستند با بخشش زندگی دوباره ای برای او رقم بزنند.

او در آزمون کارشناسی ارشد در رشته عمران رتبه 422 را کسب نمود و یکی از رتبه برتر کارشناسی ارشد سال 1401 شد، او برگشت به زندگی خود را یک معجره می داند، یک معجزه که توانست او را دوباره به این دنیا و خانواده اش برگرداند.

ماجرای مهرداد برای تمامی افرادی که در یک شرایط سخت هستند می تواند بسیار امیدوار کننده باشد، فردی که در بین مرگ و زندگی دست و پا می زد توانست با یک امید زندگی خود را نجات دهد، البته که تلاش های خانواده اش نیز بی تاثیر نبوده است.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا