پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

پارمیس منتخبی تهرانی مشاور تحصیلی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

انتخاب مشاور تحصیلی جوان ولی باتجربه دو ویژگی است که به سختی در یک شرایط واحد میگنجد. اما ما با شناسایی داوطلبان کنکور مستعد در ارائه مشاوره کنکور و حتی مشاوره مقاطع پایه و تیزهوشان، آنها را برای ارائه بهترین مشاوره کنکور آماده میکنیم.

خانم پارمیس منتخبی نیز یکی از همین دانش آموزان علاقه مند و مستعد است که امروز با تجربه 3 ساله خود در زمینه مشاوره کنکور میتواند کمک زیادی به دانش آموزان برای انتخاب مسیر درست و البته تحصیل متناسب با شرایط و پایه تحصیلی خود داشته باشند. درباره این مشاور کنکور بیشتر بخوانید.

معرفی پارمیس منتخبی مشاور تحصیلی

پارمیس منتخبی طهرانی متولد ۱۳ خراد ۱۳۸۰ در تهران است دوران تحصیل دبستان و راهنمایی خود را در مدرسه دولتی گذرانده است. باتوجه به تصمیم راسخ وی برای تحصیل در رشته تجربی و تلاش مداوم مقطع دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی آینده سازان در محله فاز ۴ مهرشهر گذراند.

آنطور که در پیج اینستاگرام مشاور تحصیلی مشخص است او مدتی هم در زمینه گویندگی و دوبلوری فعالیت کرده اند و طبع هنری خاصی نیز دارند. ایشان مجرد و درحال حاضر 21 ساله هستند که نسبت به سن کمشان موفقیت های چشمگیری را در رزومه خودثبت کرده اند.

معدل دیپلم این دانش آموز ۱۹.۹۳ وبه صورت شگفت آوری معدل امتحانات نهایی ۱۹.۵ را در سال دوازدهم کسب کرده است. در دوران تحصیل دبیرستان پارمیس منتخبی افتخار شرکت در المپیاد زیست و راه یابی به مرحله دوم المپیاد رشته مورد نظرش را داشته است. او در حال حاضر رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را در دانشگاه خوارزمی تحصیل میکند. این مشاور تحصیلی درباره دوران تحصیل خود میگوید:

من دانش آموز مجموعه آموزشی پرسا بودم مشاورم آقای حاج کرم بودن و سال کنکور واقعا برام معجزه کردن. البته این رو هم بگم که برای درصد های بالای دروس ریاضی و شیمیم استاد حیدری و استاد مسیح همراه سال کنکورم بودن. راستش زیست رو خودم میتونستم بالا بزنم چون المپیادی بودم.
من حتی از اردو مطالعاتی نوروز مجموعه پرسا هم استفاده کردم و میتونم بگم یکی از بهترین تاثیر گذار ترین دوران کنکورم بود.

حالا این دانش آموز سابق و تیزهوش تبدیل به مشاور کنکور شده و انقدر توانایی از خودش نشون داده که حتی برای دانش آموزان ششمی و نهمی هم میتونه برنامه ریزی برای قبولی تیزهوشان داشته باشه.

نحوه مشاوره کنکور و پایه خانم منتخبی

نحوه برنامه ریزی و مشاوره کاملا بر اساس توانایی و شخصیت دانش آموز انجام میشه و نمیشه شیوه مشخصی برای آن تعیین کرد. مثلا برای کسی که سرعت کمی در یادگیری دارد باید چند دوره برای مرور و برنامه ریزی به صورت هفتگی در نظر گرفت و تست زنی را به هفته دوم یا سوم موکول کرد. اما برای داوطلبان قوی تر میتوان همان هفته اول تست های زمان دار و تست های کنکور را در برنامه درسی قرار داد.

بجز آنچه که به دانش آموز بستگی دارد، مواردی هم از طرف خود مشاور برای کنترل روند پیشرفت در نظر گرفته میشود. مثلا آزمون هر هفته قبل از مشاوره برگزار میشه و حتی در موارد مورد نیاز هم آزمون بیشتر از یک بار در هفته برگزار میشه.

مشاهده نمونه برنامه خانم منتخبی برای هفته اول عید کنکور

شیوه مشاوره هدایت تحصیلی و مشاوره تیزهوشان

یکی از کارهایی که در این دوران مشاوره تحصیلی به صورت تخصصی انجام میدم هدایت تحصیلی پایه نهم و معرفی رشته هاست. این کار رو هم برای داوطلبان نهمی که دنبال هدایت تحصیلی هستن به صورت جلسه ای انجام میدمو همینطور دانش آموزان خودم که برای مشاوره تیزهوشان پیش من میان میتونن در کنار برنامه ریزی درسی وآزمون هایی که برای قبولی تیزهوشان میدن انتخاب درست تری برای نهمشون داشته باشن.

به علاوه اینکه آزمون های شخصیت شناسی تحصیلی برای انتخاب رشته و تحلیل آزمون ها مورد استفاده است. برنامه ریزی که برای هر دانش آموز انجام میشه به صورت حجمی هست که حجم مطالعاتی هر روز باتوجه به پتانسیل هر فرد مشخص میشه.

قیمت مشاوره تحصیلی خانم منتخبی

قیمت مشاوره های خانم منتخبی باتوجه به خدمات ارائه شده(آزمون ، تست های شخیت شناسی، هدایت تحصیلی و …) متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از شرایط مشاوره ایشان میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق سایت پرسش و پاسخ کنکوری ما با مشاوران در ارتباط باشید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا