پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی دکتر آرش مبین خیابانی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

یکی از بهترین اساتید زیست کنکور که به صورت آنلاین کلاس برگزار میکند و خودش پزشک متخصص اطفال است دکتر آرش مبین خیابانی ماز است. مجموعه ماز کلا به هزینه های گزاف برای استخدام اساتید برند سازی شده اعتقادی ندارد و به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت میدهد. به همین دلیل است که اساتیدی مانند ارسلان رحمانی یا مهدی عزیزی که سابقه تدریس درخشان اما فضای مجازی غیر فعالی دارند توانسته اند در این مجموعه به تربیت رتبه های برتر بپردازند.

اینستاگرام دکتر آرش مبین خیابانی ماز

استاد مبین خیابانی این روز ها بیشتر در زمینه پزشکی و طبابت اطفال فعالیت میکنند اما به گفته خودشان چون کار تدریس را دوست دارند ویدئو های آموزشی زیست ماز را منتشر کرده اند و نمیخواهند هیچوقت ارتباط خود را صددرصد با دانش آموزان قطع کنند.

دکتر مبین خیابانی زیست را نه تنها در سطح کنکور بلکه در سطح تدریس برای کارشناسی ارشد و دکتری مامایی و پرستاری نیز مسلط هستند و مشارکت در تالیف کتاب های آموزشی و دی وی دی های آموزشی ماز و تالیف سوالات آزمون های آزمایشی ماز نیز از فعالیت های اختصاصی دیگر ایشان بوده است. در ادامه بیوگرافی شغلی و تحصیلی استاد زیست مبین خیابانی را باهم بررسی خواهیم کرد.

بیوگرافی آرش مبین خیابانی ماز

دکتر مبین خیابانی زیست کنکور را با علاقه تدریس میکند و بچه هایی که شاگرد او بودند هم میدانند که درآمد او از پزشکی میتواند خیلی بیشتر از درآمدی باشد که از کلاس های آنلاین زیست دارد. او با تجربه است و تخصص خود را نیز در شیراز گرفته است. استاد آرش مبین خیابانی در حال حاضر در تهران مطب دارند و به عنوان متخصص کودکان فعالیت میکند.

دکتر آرش مبین خیابانی استاد زیست کنکور ماز

در انتشار کتاب زیست میکرو گاج نیز که یک کتاب ۳۰۰۰ تستی با پاسخنامه تشریحی است استاد خیابانی و استاد فرهنمند نیا با چند استاد دیگر به صورت گروهی فعالیت تخصصی داشته اند. کلاس های آرش مبین خیابانی در مجموعه ماز به صورت پکیج الماس ارائه میشود که در واقع پکیج همه دروس است و متاسفانه داوطلبان امکان تهیه کلاس های آنلاین این استاد زیست را به صورت تکی ندارند.

در اینستاگرام استاد زیست مبین خیابانی اطلاعاتی از زندگی شخصی وی ذکر نشده است و بیشتر محتواهای موجود به دوران کرونا و اطلاع رسانی درباره شرایط شیوع این بیماری مربوط است.باتوجه به بی حاشیه بودن این استاد میتوان انتظار داشت که کلاس های با کیفیتی نیز ارائه دهند. نظر دانش آموزان درباره کلاس های استاد آرش مبین خیابانی را در ادامه بخوانید.

نظر دانش آموزان درباره کلاس های استاد زیست مبین خیابانی

کلاس های استاد زیست مبین خیابانی از نظر دانش آموزان بسیار کاربردی است و البته باتوجه به اینکه این استاد پزشک نیز هستند، میتوانند مباحث نیمه کاره کتاب درسی را برای بچه ها تکمیل کنند و این ویژگی برای دانش آموزان خیلی جالب و جذاب است.

شاید بتوان یکی از تکنیک های دکتر آرش مبین خیابانی را در جذاب کردن درس زیست اضافه کردن مباحث پزشکی (که خیلی مورد علاقه بچه های تجربی است) دانست و واقعا هم در جذب بچه ها به زیست موفق بوده است.

دانش آموزان میگویند به علت توضیحات زیاد و کاملی که تدریس آرش مبین خیابانی ماز دارد، تعداد تست هایی که در کلاس حل میشود کم است و این نقطه منفی تدریس اوست. اما با این حال دکتر مبین خیابانی زیست را به صورت مفهومی تدریس میکند و به همین دلیل بچه ها در تست زنی به مشکل بر نمیخورند.

ثبت نام کلاس های دکتر مبین خیابانی زیست ماز

پکیج های کلاس های آنلاین و ویدئو های آموزشی آرش مبین خیابانی ماز در قالب پکیج های الماس و همراه با امکانات ویژه این پکیج ها از طریق وبسایت رسمی ماز به قیمت حدود ۸ میلیون تومان در مردادماه ۱۴۰۲ به فروش میرسد. پکیج های آموزشی ماز را میتوانید از طریق وبسایت مشاوره تحصیلی آکو یا کانال تلگرام با ۵ درصد تخفیف ویژه این مجموعه خریداری نمایید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا