پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

نتایج امتحانات نهایی دی 1402 اعلام شد + نحوه مشاهده کارنامه

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
1/5 - (1 امتیاز)

در روز های اخیر بحث اعلام امتحانات نهایی دی 1402 داغ بوده است تا جایی که مسئولین قول داده اند تا امروز یک شنبه این نمرات در سامانه دانش آموزانی آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir قرار گیرد. همچنین دانش آموازن می توانند با بررسی نمرات خود و عملکردشان نسبت به ثبت اعتراض در این سامانه اقدام نمایند.

یازدهم بهمن فرخ طبری، رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، درباره آخرین وضعیت انتشار نمرات امتحان نهایی دی دانش‌آموزان اظهار کرد: حدود دو روز پیش نمرات تحویل و داده‌های خروجی تصحیح اوراق اعلام شده است، اما هنوز نتایج برای دانش‌آموزان در سامانه my.medu.ir نمایش داده نمی‌شود. که مربوط به مشکلات نرم افزاری و بارگزاری در سایت بوده است. به گزارش خبرگزاری ایمنا نتایج و اعتراض به آن ها از امروز ممکن شده است.

مهلت اعتراض به نتایج امتحانات نهایی دی ماه

فرصت اعتراض از زمان درخواست تصحیح مجدد تا آمدن نمرات جدید و ثبت و اعلام آن طی پنج روز انجام می‌شود، بهتر است پس از اعلام نمرات، هرچه سریع‌تر افرادی که نسبت به نمرات خود اعتراض دارند، آن را ثبت کنند.

نتایج امتحانات نهایی دی 1402 اعلام شد + نحوه مشاهده کارنامه

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا