پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی لغات پایه دهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه جمع بندی لغات پایه دهم هر ساله کمک بسیار زیادی به دانش آموزانی میکند که میخواهند در امتحانات از پس سوالات بربیایند. این جزوه از درس اول تا چهارم کتاب پایه دهم میباشد. این کلمات به دانش آموزان کمک میکند تا در امتحانات خرداد ماه نمره کاملی کسب کنند.

جزوه لغات زبان انگلیسی سال دهم سامل ۶ صفحه است و میتوان گفت حدود ۵۰۱ کلمه به همراه معنی های آسان توسط استاد قیومی نوشته شده است. دانش آموزان با حفظ این لغات علاوه بر این که به امتحانات خود کمک میکنند در زندگی روزمره نیز میتوانند از کلمات استفاده کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت لغات پایه دهم این است که به دانش آموزانی که میخواهند کنکور زبان بدهند کمک بسیار زیادی میکند و دانش آموزان میتوانند از سال دهم دایره لغات خود را بالاببرند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو این لغات را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این کلمات گام های مثبتی به سمت کنکور و امتحانات خود بردارید. به جهت دریافت جزوه های بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره آکو را دنبال کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زبان انگلیسی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
لغات
حجم:
76.4 KB
طراح جزوات:
استاد قیومی
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا