پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی ۳ خرداد ۱۴۰۰

به این نوشته امتیاز دهید

در این صفحه می توانید سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ را دانلود کنید و با حل آن برای امتحانات نهایی سال ۱۴۰۲ آمادگی لازم و کافی را بدست آورید. با دانلود امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ سطح علمی خود را در درس علوم اجتماعی دوازدهم پیش از آزمون نهایی بسنجید. برای دانلود نمونه سوالات بیشتر به بخش نمونه سوالات تستی و تشریحی آکو مراجعه کنید.

سوالات و پاسخنامه هر امتحان نهایی ۵ ساعت پس از اتمام و برگزاری و انتشار آن توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور منتشر می شود و سپس در این صفحه قرار می گیرد. فایل فوق به فرمت PDF می باشد. برای دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی دوازدهم روی دکمه زیر کلیک کنید.

نام درسجامعه شناسی
پایهدوازدهم
نوع سوالاتتشریحی نهایی
سال ۱۴۰۰
لینک دانلوددانلود نمونه سوال دانلود نمونه سوالات نهایی جامعه شناسی ۱۴۰۰
C112222
جامعه شناسی دوازدهم انسانی

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم

سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی خرداد ۱۴۰۰ یک نمونه آزمون‌ امتحان نهایی از خرداد ۱۴۰۰ می‌باشد که برای همه دانش آموزان پایه دوازدهم انسانی میتواند کمک کننده باشد. باتوجه به بودجه بندی سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱ درس جامعه شناسی میتواند بسیار در داشتن رتبه بهتر کنکور انسانی تاثیر گذار باشد.

همچنین تاثیر مستقیم و ۴۰ درصدی معدل کتبی نهایی در رتبه کنکور میتواند داشتن یک نمره خوب در آزمون های نهایی را ضروری کند. پس با دانلود امتحان نهایی جامعه شناسی خرداد ۱۴۰۰ برای داشتن آینده ای بهتر تلاش کنید. من مهندس سهیل حاج کرم نیز به عنوان مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۲ همراهت هستم.

مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۲

شاید فکر کنید مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۲ هیچ ربطی به دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ نداشته باشه و این موضوع برای فارغ التحصیلان تاحدودی درست است. اما برای دانش آموزان پایه دوازدهم که درست یک ماه مانده به کنکور با سدی به اسم امتحان نهایی روبرو میشود، اصلا همچین موضوعی صدق نمیکند و برای داشتن آمادگی کافی از نظر روحی، به دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی دوازدهم نیاز است.

در کانال تلگرام مرکز مشاوره کنکور آکو در کرج عضو شو!

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
توسط مهشید صالحی نژاد
همه (851)
  • زهرایی

    سلام. در آزمون 13 اردیبهشت ماه ماز، به جای آزمون دوازدهم تجر...

  • Ahmad

    سلام من ۲۴سالمه و سال سوم دبیرستان از رشته ریاضی ترک تحصیل ک...

  • نیلی

    کسی ک شاگردش باشه هیچوقت از حرفاش ناراحت نمیشه چون یا طرف وا...

  • سروناز

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید من پایهٔ دهم رشته انسانی هستم...

  • علی

    سلام خسته نباشید، من کنکوری ۱۴۰۲ هستم و دانشگاهم درحال حاضر...

دکمه بازگشت به بالا