پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تخلفات کنکور ۱۴۰۱

هشدار سازمان سنجش به متخلفان کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با این که چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری سازمان سنجش در مورد تخلف و تقلب به داوطلبان کنکور سفارش های لازم را به عمل آورده بود و هشدار های لازم را به داوطلبان درباره استفاده نکردن از وسایل هوشمند، عضو نشدن در گروه ها و باند های مجازی برای فروش سوالات کنکور داده بود اما باز هم بازار تقلب در کنکور به راه افتاد و بسیاری از داوطلبان را به دام انداخت. با تیم تخصصی آکو در کرج همراه باشید تا در جریان تخلفات کنکور ۱۴۰۱ قرار بگیرید.

ویدیویی که سازمان سنجش چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری برای هشدار به داوطلبان پخش کرده بود را می توانید ببنید :

تقلب در کنکور ۱۴۰۱

برای مثال ابزار های عجیب و غریبی برای تقلب در کنکور 1401 کشف شد، داوطلبان از وسایل متفاوتی برای تقلب در این آزمون استفاده کردند، برای مثال هنزفری نامرئی یکی از ابزار هایی بوده است که یکی از داوطلبان کنکور برای تقلب در آزمون سراسری از آن بهره برده تا بتواند با این کار و ناعدالتی رتبه بهتری کسب کند.

در پی تخلف در کنکور 1401 سازمان سنجش به متخلفان کنکور هشدار داد :

داوطلبانی که در پی تخلف در کنکور با ابزار های عجیب و مختلف هستند و در سال 1401 نیز دست به تقلب زدند توسط سازمان سنجش و پلیس فتا شناسایی شده و به محرومیت از آزمون سراسری در سال های بعد و جرایم نقدی و غیر نقدی محکوم خواهند شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا