پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

مشاوره کنکور تجربی

نظارت بر اجرای برنامه مهم تر از برنامه ریزی

بهترین مشاور کنکور تجربی در کرج

آکو را بیشتر بشناسید!

مشاوره تحصیلی آکو یک گروه از خبرگان مشاوره ی تحصیلی و روانشناسی می باشند. مشاوره تحصیلی آکو علاوه بر فعالیت در زمینه مشاوره ی کنکور در زمینه برگزاری کلاس های با کیفیت بالای آنلاین نیز فعالیت می کند. این گروه همه ساله تعداد محدودی دانش آموز در محدوده استان های البرز و تهران بصورت حضوری ثبت نام می کند.

همچنین دانش آموزان آنلاین در زمینه های مشاوره ای از سراسر کشور جذب می شوند و این افراد با توجه به برنامه ریزی های خاص درنظر گرفته شده با مشاورین برتر مجموعه ادامه می دهند

مشاور کنکور تجربی

عمده ی دانش آموزان مشاوره تحصیلی آکو از دانش آموزان شاخه ی نظری هتسند. 

مشاوره آکو به عنوان بهترین مرکز مشاوره کنکور تجربی در کرج فعالیت می کند.

 

کنکور تجربی

کنکور تجربی همه ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. در سال های اخیر رشته تجربی به پرمخاطب ترین رشته متوسطه دوم تبدیل شده است، از این رو پرمخاطب ترین و دشوارترین گروه سراسری شناخته می شود.با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی قرار است تا تغییرات زیادی در نحوه ی برگزاری این آزمون از سال 1402 به بعد رخ دهد. 

مشاوره کنکور تجربی یکی از پرچالش ترین فعالیت های آموزشی در ایران است . مشاورین کنکور باید در زمینه رشته تجربی اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند.

یک مشاور کنکور تجربی باید از نحوه ی مطالعه ی دروس اختصاصی گرفته تا خط به خط کتاب درسی آگاه باشد. دانش آموز کنکور تجربی علاوه بر این که یک برنامه ی اختصاصی و دقیق نیاز دارد، نیاز به یک همراه آموزشی دارد.

مشاورین تحصیلی ما در کنکور تجربی صفر تا صد مسئولیت را بر عهده دارند و پا به پای شما تا کنکور در کنار شما هستند.

رشته های محبوب کنکور تجربی:

  • رشته پزشکی
  • رشته دندانپزشکی
  • رشته داروسازی
  • رشته دامپزشکی
  • رشته یفیزیوتراپی
  • رشته بینایی سنجی
  • رشته اتاق عمل 
  • پرستاری
  • مامایی
  • شنوایی سنجی 
  • علوم آزمایشگاهی

رشته های دیگری مانند زادیولوژی، شاخه های زیست شناسی، علوم تغذیه  نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.

مشاوره کنکور تجربی

ضرایب دروس در زیرگروه های کنکور تجربی

کنکور تجربی تا پایان کنکور 1401 دارای یک دفترچه عمومی و دو دفترچه اختصاصی بوده است. مشاوره تحصیلی آکو به عنوان یکی از بهترین مشاورین کنکور تجربی در کرج به بررسی ضرایب کنکور 1402 پرداخته است. شورای انقلاب فرهنگی تغییرات جدی و غیر قابل انکاری را در برگزاری کنکورهای سال 1402 به بعد ایجاد کرده است.

تغییرات عمده کنکور تجربی در کنکور 1402

ضرایب دروس کنکور تجربی در امتحانات نهایی

با توجه به اعلام شورای انقلاب فرهنگی 40 درصد از پذیرش دانشگاه ها به سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور 1402 مربوط می شود. این میزان تاثیر از سال 1402 به ترتیب 50 درصد و درال بعد از آن یعنی 1404 به 60 درصد می رسد. در کنکور 1402 از 40 درصد سوابق تحصیلی 26 درصد شامل دروس عمومی و 14 درصد دروس تخصصی را شامل می شود. ضرایب دروس پایه دوازدهم به شکل زیر خواهد بود:

درس
ضریب
زیست شناسی
12.02
شیمی
9.91
ریاضی
6.88
فیزیک
6.18
ادبیات
21.63
عربی
9.05
دین و زندگی
16.53
زبان انگلیسی
11.80
سلامت و بهداشت
3.44
هویت اجتماعی
2.56

ضرایب دروس در کنکور تجربی

با حذف زیرگروه ها از کنکور سراسری  سازمان سنجش آموزش کشور ضرایب زیرگروه ها را در آزمون سراسری تجربی به شرح جدول زیر اعلام کرد. در این جدول دیگر خبری از زیرگروه های پنج گانه قبلی نیست و هیچ درسی ضریب صفر ندارد. 

درس
ضریب
زیست شناسی
12
شیمی
9
ریاضی
7
فیزیک
7
زمین شناسی
1

حالا ما برای مشاوره کنکور تجربی چه برنامه ای داریم؟

گام اول
برنامه ریزی تخصصی
مشاورین ما از اونجا که خیلی کارشون درسته! با توجه به طرحی که ثبت نام می کنید و ویژگی های شخصیتی خودتون بصورت هفتگی یا روزانه برنامه اختصاصی ویژه خودتون رو می گیرید! حالا به این دقت برنامه رو مشاور بهتون دیکته نمی کنه! بلکه با هم به اون برنامه می رسید!
گام اول
گام دوم
نظارت بر احرای برنامه
سرتون رو خیلی درد نیاریم! برنامه دادن هرچقدر هم که فوق العاده باشه بازم نیاز به نظارت داره! یه نظارت درست و حسابی! یعنی چی یعنی نظارت بر اجرای برنامه از خود برنامه مهم تره ! مشاورین ما و تیمشون هر روز شما رو چک می کنن و حواسشون بهتون هست!
گام دوم
گام سوم
آزمون، آزمون، آزمون!
به صورت هفتگی یا روزانه یا در بازه های مخالف نهایتا دو هفته! شما باید آزمون بدید! همون طوری که گفتیم نظارت بر اجرای برنامه از خود برنامه مهم تره! پس آزمون خیلی جدی و حرفه ای از شما گرفته میشه!
گام سوم
روانشاسی حرفه ای!
بهترین خودت می شی!
نقاط قوت و ضعفت شناخته میشه! آزمون های روانشناسی می دی! تا خودت رو بهتر بشناسی! و یه نتیجه درست در انتها بگیری! آزمون های شخصیت شناسی مثل MBTI، هالند و ... توسط مشاورت ازت گرفته میشه!
روانشاسی حرفه ای!
نگران هزینه نباش!
هزینه!
مشاوره تحصیلی آکو هدفش چیزی جز درآمده! یادت باشه اصلا بهش فکر نکنی و هر موفع که نیاز داشتی بهمون اطلاع بده تا بهت کمک کنیم! راستی ما طرح های مختلفی داریم برات که با هر توان مالی بتونی ثبت نام کنی!
نگران هزینه نباش!

تیم ما

سهیل حاج کرم
aset02
سهیل حاج کرم
سرپرست مشاوره تحصیلی آکو
مجتبی سادات رسول
aset02
مجتبی سادات رسول
مشاور نظری
نرگس لک
aset02
نرگس لک
مشاور
امید حیدری ریاضی
aset02
دکتر امید حیدری
مدیر آموزش
پارمیس منتخبی
aset02
پارمیس منتخبی طهرانی
مشاور
پریا واعظی
aset02
پریا واعظی
مشاور
مهشید صالحی نژاد
aset02
مهشید صالحی نژاد
مشاور تخصصی زبان
کیمیا کبیریان
aset02
کیمیا کبیریان
مشاور و مدیر دانش پذیر

ارتباط با ما

تلفن های تماس: 33408944-026
تهران : سید خندان
کرج: مهرشهر
کرج: فردیس
همه روزه از ساعت 8 الی 22

کادر اساتید

کادر اساتید رشته ی تجربی در بهترین آموزشگاه کنکور کرج به صورت حضوری دروس تجربی را به دانش آموزان تدریس می کنند. اساتید مجموعه ی ما صرفاً از افرادی که نام هستند تشکیل نشده بلکه این افراد علاوه بر شهرت آموزشی اساتید نام ساز هستند. 

یادتان باشد که در سال کنکور نتیجه مهم ترین رکن و هدف یک کنکوری رشته ی تجربی است.

دکمه بازگشت به بالا