زندگی نامه بزرگان کنکور

استاد هومن باستی مدرس فیزیک کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد هومن باستی مدرس فیزیک کنکور در رده‌بندی بهترین اساتید کنکور است و اگر قصد شرکت در کلاس‌های استاد باستی را دارید با مطالعه این مطلب می‌توانید شناخت بیشتری پیدا کنید. دانش آموزانی که در سال‌های گذشته با استاد هومن باستی کلاس فیزیک خود را گذرانده‌اند به صورت کلی نظر مثبتی بر تدریس مفهومی در کنار خط به خط کار کردن کتاب استاد باستی دارند، همچنین کلاس‌های آنلاین فیزیک استاد باستی با هزینه مناسب برای دانش آموزان در آنلاین آکادمی برگزار می‌شود.

برای انتخاب کلاس‌های کنکور خود می‌توانید در سایت مشاوه آکو معرفی استاید مختلف درس‌ها را مانند استاد احسان نمازیان مدرس ریاضی مطالعه کنید.

معرفی استاد هومن باستی به همراه فعالیت‌های کاری

مهندس هومن باستی که به عنوان مدرس برتر درس فیزیک در دبیرستان و کنکور شناخته می‌شود، کارشناسی مهندسی برق دارد و سابقه تدریس فیزیک کنکور به مدت ۲۵ سال را در مجموعه‌های مختلف آموزش به همراه فعالیت‌های مختلف دارد. در این سابقه کاری استاد باستی جزو استادان بی‌حاشیه بوده‌است و شما در مسیر کنکور و در کلاس‌های فیزیک ایشون درگیر حاشیه‌هایی که که در درس شما اختلال ایجاد می‌کنند، نمی‌شید.

سابقه و تجربه تدریس استاد هومن باستی به عنوان مدرس فیزیک کنکور و دبیرستان کمک می‌کند تا روش‌های مختلفی که باعث می‌شود دانش آموزان درس را بهتر و مفهومی‌تر یاد بگیرند و درک کنند را اجرا کند. همچنین سابقه کاری استاد هومن باستی برای انتخاب کلاس به شما کمک می‌کند. بنابراین تجربه ۲۵ سال تدریس فیزیک باعث می‌شود تا با روش مفهومی و تکنیک‌های خود در تدریس، تست‌زنی و تمرین تشریحی، برای دانش آموزان انتخاب برتری باشد. البته جدا از روش‌های مفهومی تعامل با دانش آموز در مدیریت کلاس‌های غیرحضوری بسیار مهم است و ممکن است در کلاس‌های آنلاین استاد باستی نیاز باشد شما با تمرکز به یادگیری خودتون توجه کنید و خیلی درگیر شرکت در کلاس نشوید.

همچنین در حال حاضر استاد باستی مشغول تدریس در مجموعه آنلاین آکادمی است و شما می‌توانید کلاس‌های آنلاین این مجموعه را برای درس فیزیک تهیه کنید. در صحبت‌های مربوط به این دوره استاد باستی برنامه تدریس صفر تا صد درس فیزیک از پایه تا سخت‌ترین مفاهیم را بیان کرده. درست است که روش تدریس ایشون به شکل مفهومی است اما حول محور خط به خط کتاب درسی می‌چرخد و مفاهیم را ابتدا با کتاب درسی و تمرین‌های کتاب به دانش آموزان یاد می‌دهد با این حال در توضیحات کلاس‌های ایشون در مجموعه‌های مختلف استفاده از روش‌های تازه و نوین برای تست‌زنی فیزیک را می‌توان دید.

استاد هومن باستی مدرس فیزیک

سابقه کاری استاد باستی

بخشی از تجربه استاد هومن باستی در برنامه‌های آموزشی صدا و سیما بوده است شامل:

  • برنامه فرصت شبکه آموزش، برنامه کارنامه بیست شبکه آموزش، برنامه با کلاس شبکه شما، برنامه پرواز کنکوری‌ها در شبکه‌های یک، دو و سه سیما.

علاوه بر تدریس در برنامه‌های تلویزیون اسم استاد هومن باستی رو می‌توانید در مولفان کتاب‌های کمک آموزشی درس فیزیک در انتشارات مختلف مشاهده کنید، مانند:

  • مهروماه، آیندگان، رزمندگان، تخته سیاه، تست قرمز، راهیان دانشگاه، شبقره، قلم علم، مرجع و ….

برخی از انتشارات در ویژه برنامه‌های خود سوالات کنکور را پاسخ می‌دهند و تحلیل و بررسی می‌کنند که در انتشارات مهرو ماه و راه و اندیشه استاد باستی به پاسخ گویی سوالات فیزیک کنکورهای سراسری و آزاد پرداخته است. علاوه بر تالیفات، در کارنامه خود فعالیت‌هایی مانند تدریس در لو‌ح‌های آموزشی گروه آموزشی رایان، پرواز کنکوری‌ها و تخته سیاه در شبکه های تلویزیونی را هم دارد.

استاد هومن باستی در مجموعه‌های مختلف تدریس داشته‌است و به عنوان دبیر پروازی مدارس مختلف ایران فعالیت می‌کند مانند:

  • سلام، البرز، آوای فرهنگ، علامه، فرزنگان و شوق فرهنگ و آموزشگاه‌های برتر مانند پرستو، مبتکران، بعثت، علوم و تخته سیاه در تهران، پارسایی در اصفهان و هما در کرج
  • سابقه آموزش در آموزشگاه های دیگر مانند: ماهان، مهرآزمون، راهیان دانشگاه و ….

برخی از رتبه های برتر در سال‌های اخیر درصد بالای فیزیک خود را با استاد باستی کسب کرده اند که می‌توان به هانیه فرشاد رتبه ۱۲ کشوری و ۸ منطقه اشاره کرد. اطلاعیه‌های رتبه‌های برتر و مجموعه‌هایی که در آن این استاد فیزیک کنکور مشغول فعالیت است را در صفحه اینستاگرام هومن باستی می‌توانید ببینید. به صورت کلی فعالیت‌های فضای مجازی استاد هومن باستی علاوه بر حل تست و شرح برنامه‌ریزی تدریس خود در درس فیزیک برای دانش آموزان، معرفی مجموعه‌های تدریس و انتشاراتی که با آن همکاری می‌کنند است. در سایتی که برای استاد باستی است می‌توانید نمونه سوالات نهایی و کنکوری را که برایتان قرار داده‌است ببینید.

مشاوره تحصیلی آکو

به معرفی استاد هومن باستی مدرس فیزیک کنکور پرداختیم تا با یکی از اساتید درس فیزیک کنکور آشنا شوید. اگر قصد دارید در کنکور و امتحانات نهایی خود بهترین عملکرد را داشته باشید و نتیجه‌ای را که می‌خواهید بگیرید، برای انتخاب دبیر خود، معرفی دبیران مختلف هر درس را در سایت آکو مطالعه کنید.

تدریس یکی از موضوعات کلیدی در مسیر کنکور است اما در کنار تدریس خوب بهره‌مندی از برنامه‌ریزی مناسب و عمل به برنامه‌ریزی اهمیت زیادی دارد. برای اینکه درس‌های کنکور و امتحان نهایی خودتون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و اطلاعات کافی در مورد آزمون‌های آزمایشی، نحوه برنامه‌ریزی، انتخاب رشته، تغییرات کنکور و دیگر اخبار داشته باشید، می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و کانال تلگرام مشاوره تحصلی آکو را دنبال کنید.

تلگرام مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن