زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد کامبیز فرزانه شیمی کنکور

به این نوشته امتیاز دهید

استاد کامبیز فرزانه که در ادامه قصد معرفی آن را برای همراهانمون تو سایت آکو داریم، از برترین مدرس‌های شیمی هستند که در مدرسه‌ها و آموزشگاه‌های مختلف در 22 سال اخیر سابقه تدریس دارند. احتمال دارد انتخاب استاد فرزانه برای تدریس شیمی کنکور شما، گزینه خوبی باشد بنابراین در ادامه همراه ما باشید تا هم اطلاعاتی از خود ایشون داشته باشید و هم به تحلیل مناسبی از کلاس‌‌های شیمی ایشون برسید.

استاد کامبیز فرزانه خود با رتبه سه رقمی در کنکور سراسری مدرک مهندسی شیمی خودشون رو از دانشگاه دولتی دریافت کرده‌اند. یکی از استادان برتر شیمی مجموعه کلاسینو، اساد فرزانه است و شما می‌توانید با مطالعه اساتید شیمی دیگر در سایت آکو، تدریس شیمی کلاسینو را با دیگر موسسات مقایسه کنید. بنابراین می‌توانید معرفی استاد پارسا فراهانی را هم بررسی کنید.

فعالیت و معرفی کلاس‌های استاد کامبیز فرزانه

در بررسی سوابق کاری استاد فرزانه، تالیفات ایشون رو هم معرفی می‌کنیم. در این سال‌ها تالیفات مختلفی برای شیمی داشته‌اند، مانند: بیشتر از جمع بندی از انتشارات راه و اندیشه، ما طراح نیستیم از انتشارات کاگو و تالیفاتی در انتشارات گاج و رزمندگان. همچنین در انتشارات راه و اندیشه در سال‌های گذشته، ویدئوهای آموزشی هم در قالب دی‌وی‌دی برای بچه‌ها تهیه کرده‌اند.

در مجموعه آنلاین کلاسینو می‌توانید دوره‌های ایشون رو ثبت نام و شرکت کنید. کلاس‌های استاد فرزانه در دوره‌های مختلفی مانند: دوره جامع شیمی دهم 1404، دوره جامع شیمی یازدهم 1404، دوره جامع مرداد کنکور 1404 و دوره جامع کنکور 1404 که از آبان‌ماه شروع می‌شود.

هزینه کلاس جامع یازدهم: 1550000 هزارتومان

هزینه کلاس جامع مرداد کنکور/کلاس جامع کنکور شروع از آبان 1404: 4500000 هزارتومان

البته در مورد هزینه‌ دوره‌های مختلف شیمی استاد فرزانه در مجموعه کلاسینو، ذکر شده که علاوه بر هزینه اصلی کلاس، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده هم به قیمت اضافه می‌شود.

استاد کامبیز فرزانه مدرس شیمی کنکور

تحلیل کلاس‌های شیمی استاد فرزانه

در دوره‌های جامعی که استاد فرزانه برای شیمی برگزار می‌کند، هم روش تستی برای کنکور هم روش تشریحی برای امتحان نهایی تمرین و کار می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت بر اساس توضیحات کلاسینو در مورد این دوره جامع، شما پس از اتمام کلاس‌ها بتوانید به خوبی بر تست‌ها تسلط داشته‌باشید و همچنین آمادگی مورد نیاز سطح امتحان نهایی تشریحی شیمی را به دست آورده باشید. همچنین در دوره‌های ایشون تعداد تست بالایی حل می‌شود برای همین شما با شرکت در دوره‌های استاد فرزانه می‌توانید مرحله به مرحله در آزمون‌های آزمایشی و تست‌هایی که کار می‌کنید، پیشرفت کنید.

در مرحله اول آموزش درست و درک مباحث اهمیت دارد، اما در ادامه حل سوال چه تستی و چه تشریحی به همان میزان اهمیت پیدا می‌کند چون شما در فرایند تحلیل سوالات و تست‌ها نکات جدید که جا مانده‌اند را یاد می‌گیرید و یا نکات و مباحثی را که مطالعه کرده‌اید، مرور می‌کنید. همچنین شما با حل و تحلیل سوالات و تست‌ها با تعداد بالا با انواع سوالات آشنایی پیدا می‌کنید و می‌توانید ذهنیت خودتون رو به ذهنیت طراحان سوال نزدیک‌تر کنید و راحت‌تر متوجه بشوید که سوال از شما چه چیزی می‌خواهد بنابراین تعداد تست‌ بالایی که در کلاس‌های استاد کامبیز فرزانه حل می‌شود یکی از نکات بسیار مثبت به شمار می‌رود. اگر هم با نحوه تدریس ایشون ارتباط برقرار نمی‌کنید بهتر است قبل از انتخاب تمامی کلاس‌هایتان و هر استاد شیمی دیگر به طرح درسی دقت کنید تا ببینید تا چه مزان بر آزمون و حل تست تاکید می‌شود.

امکان رفع اشکال درکلاس‌های کلاسینوی استاد فرزانه هم به شکل آنلایم و هم به شکل آفلاین برای شما امکان دارد و در طول دوره 20 آزمون تستی هم برای شما برگزار می‌شود که توسط آن ها می‌توانید خودتون رو در مباحثی که از شیمی کنکور یاد گرفته‌اید به خوبی ارزیابی کنید. و برای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم هم جزوه‌ای بر اسس روند تدریس در اختیارتون قرار داده می‌شود.

بر طبق نظرات و اطلاعاتی که در مورد کلاس سال‌های قبل استاد فرزانه هست، قبلا کلاس ایشون در دسته بندی کلاس‌های پرحاشیه بوده اما اخیرا کلاس‌های جدیدشون بدون حاشیه برگزار می‌شود. تلاش خودشون رو در تدریس اصولی می‌کنند تا دانش آموزانشون بتوانند به دور از حاشیه بر یادگیری درس شیمی کنکور تمرکز کنند.

تلاش استاد فرزانه علاوه بر تدریس اصولی بر تدریس مفهومی است و صرفا در کلاس‌هاشون به توضیح مباحث حفظی نمی‌پردازند. بر خلاف نظرات کلاس‌های گذشته ایشون نظر اکثر دانش آموزان بر کلاس‌های استاد فرزانه به خصوص در مجموعه کلاسینو، مثبت بوده و درک مباحث شیمی و رسیدن به آمادگی مناسب برای کنکور سراسری نظر تقریبا 70 درصد بچه‌ها بوده‌است. یکی دیگر از اساتیدی که مفهومی تدریس می‌کنند و شما می‌توانید در سایت آکو معرفی آن را مطالعه کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته‌باشید، استاد علیرضا ابوالقاسمی است.

مشاوره تحصیلی آکو

برا هرگونه راهنمایی در زمینه تحصیلی در هر پایه‌ای تیم مشاوره تحصیلی آکو می‌تواند مشاوری متخصص و با تجربه برای شما در نظر بگیرد تا با توجه به شرایط و موقعیتی که دارید بهترین راهنمایی را به شما ارائه کند. اگر هر سوال در زمینه کنکور و مشاوره و برنامه ریزی دارید، با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید تا کارشناسان آکو شما را راهنمایی کنند. مهم است که در مسیر کنکور از ابتدا برای انتخاب کلاس و آشنایی با استاد و تا انتها برای انتخاب رشته و دانشگاه مشاوری همراهتون باشد که باعث شود شما بهترین نتیجه رو از تلاش‌هاتون بگیرید.

همچنین برای نمونه سوالات، جزوه‌ها و آخرین اخبار کنکور کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید و همچنین می‌توانید پست‌های مرتبط به مشاوره تحصیلی را در صفحه اینستاگرام آکو ببینید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا