پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

تمامی داوطلبان آزمون سراسری باید برای ایجاد سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت می کنند باید سابقه تحصیلی داشته باشند، داوطلبان در هر مقطعی که باشند (دانش آموز، فارغ التحصیلان شاخه های نظری و فنی و حرفه ای و کار و دانش) حتما باید برای ایجاد سابقه تحصیلی خود اقدام نمایند، در ادامه این خبر با تیم مشاوره آکو همراه باشید.

سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

از آن جا که تغییراتی در آزمون سراسری سال 1402 رخ داده است تاثیر سوابق تحصیلی نیز به صورت 40 درصد قطعی بر روی رتبه داوطلبان اعمال خواهد شد، و اگر داوطلبانی که در نظام قدیم تحصیل نموده اند در امتحانات مرتبط با سوابق تحصیلی شرکت نکرده باشند حتما باید برای ایجاد سوابق تحصیلی خود اقدام نماید.

همچنان که دروس عمومی نیز از آزمون سراسری حذف شده اند و تاثیر این دروس از طریق سوابق تحصیلی بر روی نتایج آزمون فرد اعمال خواهد شد و نبود این سابقه تحصیلی به منزله نمره صفر در نظر گرفته می شود.

داوطلبانی که در امتحانات مرتبط شرکت نموده اند اما کد سوابق تحصیلی خود را ندارند می توانند از طریق سایت www.dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.

همچنین داوطلبانی که دانش آموز هستند و در حال تحصیل در مقطع دوازدهم می باشند نیز می توانند در آزمون سراسری دی ماه شرکت نمایند.

البته که شرط قبولی و ثبت نام در دانشگاه کسب نمره حداقلی و دریافت مدرک دیپلم می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا