پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ داوطلبان واجد شرایط هم از طریق وبسایت رسمی سازمان سنجش آغاز شد. در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲، سازمان سنجش اعلام داشت که داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و داوطلبانی که تا بهمن ۱۴۰۲ مقطع کارشناسی را تمام میکنند، تا تاریخ ۱۳ آبان فرصت دارند با در دست داشتن مدارک زیر برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ شرکت کنند.

کنکور ارشد اسفند ۱۴۰۲ با نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ شناخته میشود و داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور ارشد باید تا اردیبهشت ماه سال آینده صبر کنند. ضمنا بعد از ثبت نام هم برخی داوطلبان نیاز به شرکت در مصاحبه قبولی در کنکور ارشد دارند که نهایتا در تیر ماه ۱۴۰۳ یعنی بعد از حدود ۴ ماه داوطلبان نتایج نهایی قبولی در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ را دریافت میکنند و به عنوان ورودی ۱۴۰۳ در مهرماه وارد دانشگاه میشوند.

image 14

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

خبر خیلی خوب برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد در دوره های روزانه و غیر روزانه و داوطلبانی که سال گذشته نیز در کنکور ارشد قبول شدند و داوطلبانی که تا بهمن ماه ۱۴۰۲ تحصیلات کارشناسی را به اتمام میرسانند میتوانند در تاریخ مذکور در کنکور ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کنند.

بررسی شرایط کنکور کارشناسی ارشد

در برنامه منتشر شده از طریق دفترچه ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش، تاریخ برگزاری آزمون ۴ اسفند ۱۴۰۲ است. و همانطور که اکثر داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد میدانند،تا ۱۳ آبان مهلت ثبت نام برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که احتمالا این مدت تمدید هم میشود.

برای ثبت نام خرید سریال ثبت نام لازم است که هزینه خریداری سریال ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ معادل ۳.۶۸۰.۰۰۰ ریال یعنی سیصد و شصت و هشت هزار تومان است که از طریق درگان اینترنتی میتوانید پرداخت کنید.

image 15

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا