پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 15 دی 1402 قلمچی

آزمون ۱۵ دی ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های قلمچی باوجود رقابت سختی که میان آزمون های ازمایشی کنکور وجود دارد، هنوز هم طیف بزرگی از داوطلبان را به خود جذب کرده است و بزرگترین جامعه آماری مربوط به این موسسه است. آزمون ۱۵ دی ۱۴۰۲ قلمچی مطابق بودجه بندی آزمون های قلمچی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ یکی از آزمون های هدیه بود که به صورت آنلاین برگزار شد.

برگزاری آزمون به صورت اختیاری و به صورت آنلاین به علت همزمانی با امتحانات نهایی ترم اول دانش آموزان است که ممکن است موجب نرسیدن به بودجه بندی آزمون شده باشد.

البته که طبق آمار ها، سوالات آزمون های ماز با کنکور (به ویژه در رشته تجربی) همخوانی بیشتری با سوالات کنکور داشته اند ولی هنوز هم برای رشته های انسانی و ریاضی آزمون اختصاصی و سطح بالاتری از قلمچی پیدا نشده است.

برخی از دانش آموزان از دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون ۱۵ دی قلمچی برای تحلیل آزمون خود استفاده میکنند و برخی دیگر هم چون در این آزمون به صورت سالیانه ثبت نام نکرده اند، نکات سوالات و پاسخنامه را برای تکمیل دفترچه خلاصه نویسی خود استفاده میکنند.

دانلود آزمون ۱۵ دی ۱۴۰۲ قلمچی

اگر در آزمون ۱۵ دی شرکت نکرده اید و میخواهید سوالات و پاسخنامه را به عنوان آزمون آزمایشی پشتیبان استفاده کنید و یا برای شناخت و رفع نقاط ضغف خود نیاز به دانلود این آزمون دارید، لینک دانلود آزمون ۱۵ دی ۱۴۰۲ قلمچی را در ادامه برای شما قرار داده ایم.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی و انسانی و هنر و زبان
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
کانون فرهنگی آموزش
طراح:
مجموعه قلمچی
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مهشید صالحی نژاد
همه (851)
  • علی

    سلام خسته نباشید، من کنکوری ۱۴۰۲ هستم و دانشگاهم درحال حاضر...

  • مجتبی سادات رسول

    سلام خیر امکانش وجود ندارد...

  • امین

    سلام من یازدهم رشته ریاضی ام خواستم بدونم آیا امکانش هست که...

  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

دکمه بازگشت به بالا