نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

تکنیک های کنکورکنکور سراسری

شرکت کردن در همایش های نکته و تست کنکور

همایش های نکته و تست در هفته های آخر کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

شرکت در همایش های نکته و تست کنکور در هفته های پایانی مانده به کنکور به شکل های مختلف خواهد بود و می تواند برای دانش آموزان مفید واقع شود. اما برای این که از این کلاس ها بازدهی تا حد امکان بالا گرفته شود دقت به یک سری نکات ضروری است. اولین و مهم ترین نکته برای شرکت در این همایش ها پیش مطالعه می باشد. قریب به یقین می دانید که همایش هایی که برای جمع بندی تشکیل می شود نمی تواند برای یادگیری مطالب جدید مفید فایده واقع شود و ماهیت این همایش ها برای به تسلط رسیدن در مطالبی است که دانش آموزان حتما از قبل آن را مطالعه کرده اند. اما شرکت در همایش های نکته و تست کنکور باید بر اساس نظر مشاوره تخصصی کنکور انجام بگیرد. فرقی ندارد که رشته تان ریاضی است یا تجربی و انسانی بهرحال فقط و فقط یک مشاوره تخصصی کنکور است که میتواند تصمیم درست را بگیرد. مشاوره تخصصی کنکور آکو در کرج

مشاوره تخصصی کنکور برای شرکت در همایش های نکته و تست کنکور در هفته آخر کنکور

شرکت در همایش های نکته و تست کنکور

یکی از مهمترین نکته ها پیش از شرکت کردن و ثبت نام در همایش های نکته و تست کنکور ، انتخاب همایش هایی است که متناسب با سطح دانش آموز است به همین دلیل است که همایش ها با شرایط مختلف برگزار می شوند. سایت تخصصی مشاوره تخصصی کنکور آکو در ادامه انواع همایش های نکته و تست را برای شما معرفی میکند. به علاوه شما عزیزان میتوانید با دریافت مشاوره تخصصی کنکور به صورت حضوری در کرج و به صورت آنلاین برای داوطلبان کنکور سراسر کشور، از ابتدا تا انتهای مسیر برای گرفتن نتیجه بهتر همراه شماست.

بیشتر بخوانید: مشاوره تخصصی جمع بندی سه ماه آخر کنکور

انواع مختلف همایش های مبحثی عبارت اند از:

  • همایش های مبحثی
  • همایش های جمع بندی
  • همایش های مرور چند جلسه ای

همایش های مبحثی نکته و تست کنکور

یکی از انواع همایش های نکته و تست که در ماه های پایانی قبل از کنکور برگزار میشود، همایش های مبحثی است. در همایش های مبحثی از قبل مشخص شده که یک قسمت از یک درس که نسبتا برای همه داوطلبان سخت و تست خیز هم هست (مثلا قسمت عروض ادبیات برای رشته انسانی) همراه با تست و تمرین تدریس می شود.

در همایش های مبحثی نکته و تست کنکور تمامی قسمت های یک درس پوشش داده نخواهد شد و برای دانش آموزانی که در آن قسمت از درس مطالعه را داشته اند ولی در آن ابهاماتی دارند بسیار مفید می باشد. همایش های مبحثی برای دانش آموزان قوی تر مناسب است. دانش آموز های ضعیف تر احتمالا نصف درس ها را نخوانده اند و اصلا نیازی به دوره سریع ندارند.

شرکت در همایش های نکته و تست جمع بندی

نوع دیگری از همایش ها، همایش هایی هستند که چند هفته مانده به کنکور برگزار می شوند که اساتید در طی چند ساعت کل کتاب را جمع بندی می کنند. این همایش ها بیشتر برای دروس عمومی و دروسی مانند تاریخ و جغرافیا، زمین شناسی می تواند بسیار مفید باشد.

پس این نوع همایش های نکته و تست کنکور همایش های مبحثی است که برای دانش آموزان متوسط رو به ضعیف میتواند کار ساز باشد. البته اگر دانش آموز کل سال را درس نخوانده باشد، احتمالا شرکت در یک همایش نکته و تست برای جمع بندی کل کنکور تاثیر چندانی نخواهد داشت. به جای این کار بهتر است با برنامه ریزی و مشاوره دقیق و تخصصی کنکور در یک مرکز معتبر برای سال بعد هدف گذاری کنید.

البته با برنامه ریزی ریمونتادا مهندس حاج کرم میتوانید شرایط را تا روز کنکور از این رو به آن رو کنید. برای تماس با مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو در کرج با شماره 09025646234 تماس بگیرید.

همایش های مرور چند جلسه ای قبل از کنکور

یک سری دیگر از همایش های نزدیک به روز کنکور مدل نکته و تست هستند که اساتید در طی چند هفته با برگزاری چند جلسه کلاس با ساعات پایین تر در بازه ی زمانی مشخص کل کتاب را مرور می کند. این نوع همایش ها مانور بیشتری روی آموزش دارند.

این نوع همایش برای دانش آموزان کم تسلط تر که نیاز بیشتری به آموزش دارند می تواند بسیار کاربردی باشد به این دلیل که فاصله یک جلسه تا جلسه بعد دانش آموز فرصت مطالعه و تست زنی را دارد و می تواند روی مطالب تدریس شده ی جلسه ی قبل تسلط پیدا کند.

همایش های نکته و تست کنکور در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج

این نوع همایش برای دانش آموزان سطح بالا می تواند کسل کننده باشد زیرا آن ها روی مطالب تسلط کافی دارند و یک مرور کلی بر روی مطالب برای آن ها کافی است. بنابراین دانش آموزانی که بر روی درصد بالایی از مطالب تسلط دارند بهتر است از همایش های کوتاه مدت و مبحثی برای قسمت هایی که در آن نقاط ضعف دارند استفاده کنند.

شرکت در همایش های نکته و تست کنکور به درد میخورد یا نه؟

کلاس های جمع بندی که در آخرین هفته کنکور برگزار می شود در دروس اختصاصی تحلیلی نمی تواند بازدهی بالایی داشته باشد. زیرا در این دروس دانش آموز بعد از کلاس باید وقت و زمان کافی برای تست و حل تمرین را داشته باشد تا مطالب در ذهنش تثبیت شود، در غیر این صورت مطالب به صورت سطحی در ذهن دانش آموز ثبت می شوند و این نوع یادگیری می تواند او را در جلسه ی کنکور گمراه کند.

اما در دروس عمومی و دروس اختصاصیِ توصیفی مانند زمین شناسی و روانشناسی، این همایش ها در روزهای پایانی می تواند بسیار مفید باشد. زیرا حکمِ یک مرور سطحی را دارند و مطالبی که قبلا مطالعه شده اما به فراموشی سپرده شده بود می تواند برای دانش آموز یادآوری شود.

همچنین اگر دروس یا قسمتی از یک درس را در طول سال حذف کرده اید بهتر است در روزهای پایانی طمع نکنید و شرکت در همایش های جمع بندی و نکته و تست کنور برای این مباحث و دروس نروید. زیرا اگر دروسی که حذف کرده اید از دروس اختصاصی تحلیلی باشند بسیار حائز اهمیت است که این دروس با عمق زیاد و تسلط بالا مطالعه شوند، حال اگر دانش آموز این دروس را سطحی یاد بگیرند باعث گمراه شدن آن ها و همچنین افزایش تعداد غلط ها در آزمونِ کنکور خواهد شد.

مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج درباره همایش های جمع بندی میگوید

به خاطر داشته باشید همان طور که انتخاب مشاوره تخصصی کنکور درست از اهمیت بالایی برخوردار است، این که شما گزینه ی غلط را هم انتخاب نکنید حائز اهمیت است.همچنین اگر در طولِ سال به کلاسِ کنکور رفته اید سعی کنید برای شرکت در همایش، اساتیدی را برگزینید که مطالبی متفاوت از کلاسِ کنکور برایتان تدریس کنند.

انتخاب رشته

با توجه به گفتار فوق، میتوان نتیجه گرفت دانش آموزان می بایستی در انتخاب نوع همایش با توجه به سطح علمی خود، و با مشورتِ یک مشاور حاذق دقت کافی را به عمل آورند و همایشی متناسب با سطح خود را شرکت نمایند تا بتوانند در کمترین زمان به بالاترین بازدهی دست پیدا کنند. مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور آکو کرج میتواندبهترین برنامه ریزی را برای شما به همراه پانسیون درس خواندن 60 روز آخر کنکور فراهم کند.

کانال تلگرام مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن