پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2

تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2

4.6/5 - (11 امتیاز)

تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2 برای دانش اموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید بعد از حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها علاوه بر این که برای امتحان نهایی مفید است برای کنکور هم میتوانید مفید اشد و شما میتوانید با رعت عمل بالا به این تست ها جواب دید. شما میتواند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تت ها و جزوات بیشتری را در ختیار خود داشته باشید.

دانلود تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2

تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2 دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی به همراه 400 تست میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درسس تسلط داشتید همچنین میتوانید اگر تسلط کافی روی درس نداشتید با مراجعه کرند به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید در قسمت نظرات تمام سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

image 10

برای دریافت لینک تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

جامعه شناسی یازدهم فصل 2

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست جامعه شناسی یازدهم فصل 2 را به شما عزیزان میدهیم و همچنین نکات مهمی را مربوط به فصل 2 به شما عزیزان میدهیم.

  • فرهنگ جهانی: فرهنگی که ازمرزهای جغرافیایی وقومی عبورمی کندودرپهنه جهان گسترش می  یابد. 
  • فرهنگ سرمایه داری: 1.ثروت  وقدرت درکانون توجه اوست 2.کشورهای دیگر رادرپیرامون قدرت وثروت به خدمت می گیرد 3.تسلط یک  قوم ،جامعه وگروه خاص رابردیگران دنبال می کند 4.دیگران را به ضعف وناتوانی می کشاند.
  • فرهنگ حق: فرهنگی که عقاید، ارزش ها ورفتارهایش مطابق نیازهای فطری  انسان ها باشد.
  • انواع آزادی و حریت: 1.آزادی که انسان را ازمعنویت وبندگی خدادورمی کند 2. آزادی که وسیله ای برای رسیدن به خدا است.
  • تفاوت ارزش آزادی درفرهنگ اسلامی و فرهنگ سکولار غربی: 1.مرزآزادی غربی منافع  دیگران است ولی آزادی اسلامی نزدیک شدن به خدا است 2.آزادی غربی نوعی اسارت انسان درمادی گرایی  است ولی آزادی اسلامی آزادشدن انسان برای رسیدن به خدا است 3.آزادی غربی انسان  را ازمعنویت وبندگی خدادورمی کندولی آزادی اسلامی راهی برای رسیدن به خدا است. 
  • مدینه فاسقه فارابی: جامعه ای که عقاید و ارزش هایش حق است ولی هنجارها و رفتارهایش موافق با آن عقاید و ارزش ها نباشد. 
  • فرهنگ هایی که به سوی جهانی شدن: 1.فرهنگی که عقاید، رفتار و ارزش  های آن ناظربه قوم یا منطقه یا گروه خاصی است مانند صهیونیست ها که متوجه نژاد خاص با رویکرد خاص مادی هستند.یا فرهنگ سرمایه داری با توجه به قدرت و ثروت 2.فرهنگی که عقاید، ارزش ها و هنجارهایش درخدمت قوم خاصی نیست و از سعادت همه انسان ها سخن می گوید مانند فرهنگ اسلامی 
  • فرهنگ های شکل گرفته سرزمین پهناور ایران درطول تاریخ: تمدن های باستانی گوناگونی وجود داشته اندکه عناصر غیرمادی از آنها باقی نمانده است مانند شهرسوخته  سیستان،تپه حسنلو درنقده،تپه سیلک درکاشان، فرهنگ هایی نیز وجود داشته اند که هنوز عالوه برآثار محسوس به  جای مانده ،عناصر غیرمحسوس آن نیز در فرهنگ ایرانی وجود دارد. مانند فرهنگ های تاتی در گیلان، اورامانات در کرمانشاه وکردستان، فرهنگ بلوچی، فرهنگ مادها، فرهنگ میتراییسم، فرهنگ کردی، عناصر مختلفی مانند جشن های نوروز، سیزده بدر، چهارشنبه سوری، موسیقی، حجاب و پوشش خاص

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ب تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه هایی درسی که به شما میدهند تمام ایرادات خود را برطرف کنید.

مشاوره کنکور انسانی کرج
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
جامعه شناسی فصل 2
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا