پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست 182 فیزیک کنکور 1401 تجربی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

تست 182 فیزیک کنکور 1401 تجربی یکی از تست های مبحث مغناطیس است که یکی از سوالات بسیار آسان در کنکور سال گذشته بوده است. به طور کلی در بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی 2 تست از مبحث مغناطیس در نظر گرفته شده است و در دو سال گذشته این سوالات چندان سخت و مفهومی نیز نبوده اند.

در ویدئویی که برایتان قرار داده ایم تحلیل سوال 182 کنکور تجربی 1401 و تله هایی که ممکن است در مسیر حل سوال با آن مواجه شوید را مشخص کرده ایم.

درس فیزیک برای قبولی در رشته هایی مثل رشته فیزیوتراپی ، رشته اتاق عمل و مهندسی پزشکی بسیار با اهمیت است و همانطور که مهندس سهیل حاج کرم به عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی در کرج پیش از این در مقاله تحلیل فیزیک کنکور اشاره کردند، برای تقویت فیزیک کنکورتان بهترین روش حل تست های فیزیک کنکور تجربی سال های گذشته است.

چرا تحلیل تست 182 فیزیک کنکور 1401 تجربی را ببینیم؟

با مشاهده تحلیل سوال 182 کنکور تجربی 1401 اولا با روحیات طراحان سوالات کنکور و نحوه سوال های ساده کنکور آشنا خواهید شد. در این میان با مشاهده این سوال ساده که با داشتن یک دانش اولیه از مبحث مغناطیس قابل حل بود، میتوانید مطمئن شوید که کسب رتبه خوب در کنکور کار غیر ممکنی نیست و فقط اعتماد بنفس بالایی برای شرکت در کنکور لازم است.

برای داشتن اعتماد بنفس باید از سبک و سیاق کنکور خبر داشته باشید و یک مشاور تحصیلی میتواند این آگاهی را با شما در میان بگذارد. برای دریافت اولین وقت مشاوره تخصصی کنکور خود به صورت رایگان میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو ویدئو حل تست 182 فیزیک کنکور 1401 تجربی را به همراه ویدئو حل سایر تست های سخت و آسان کنکور سال های گذشته به صورت رایگان دانلود کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا